کد خبر : 1505904 | 29 بهمن 1396 ساعت 12:00 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس در قطر، همان تیمی که الاهلی را حذف کرد!

تیم فعلی سرخ ها تغییر چندانی نسبت به بازی یک چهارم نهایی مقابل الاهلی ندارد.

پرسپولیس در قطر، همان تیمی که الاهلی را حذف کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی به مصاف السد خواهند رفت که در فصول اخیر، خاطرات بسیار خوبی از این کشور دارند و امیدوار به تکرار این خاطرات خوش هستند. یکی از بهترین روزهای سرخپوشان در قطر یا حتا بهترین روز آن ها در این کشور، به 21 شهریور سال جاری باز می گردد. جایی که آن ها میزبانی را بر سعودی ها زهر کردند و جواز حضور در نیمه نهایی را به دست آوردند.

 

در آن روز، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری زوج خط دفاع را تشکیل دادند. حسین ماهینی در سمت راست به میدان رفت و ربیع خواه نیز دفاع چپ تیم پرسپولیس بود. فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و وحید امیری، لوزی این تیم را تشکیل دادندو علیپور و طارمی هم در خط حمله به میدان رفتند. رسن، منشا و مصلح نیز تعویض های برانکو ایوانکوویچ بودند که تاثیر بسزایی در نتیجه بازی داشتند.

 

حال در دیدار با السد، قرمزها تغییر چندانی در ترکیبشان ندارند. سیدجلال به قلب دفاع می آید تا انصاری به چپ و ربیع خواه به هافبک دفاعی منتقل شود. احتمالا صادق محرمی نیز دفاع راست خواهد بود تا ماهینی کاندید اصلی برای زوج سازی با ربیع خواه باشد و همچون دیدارهای اخیر، احمدزاده و امیری، هافبک های چپ و راست خواهند بود.

 

تغییر بعدی در خط حمله خواهد بود؛ جایی که منشا زوج علیپور  می شود و خبری از طارمی نیست.

 

نیمکت نشینان پرسپولیس اما تغییر چندانی ندارند. محرمی، درویش وند، کامیابی نیا، مسلمان، رسن، نعمتی، رادو و درویش وند روی نیمکت خواهند بود تا روی هم رفته، پرسپولیس با کمترین تغییر نفرات به مصاف السد برود.

دیدگاه‌ها