کد خبر : 1505921 | 29 بهمن 1396 ساعت 14:20 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی: حس خوبی از بازی کردن مقابل تراکتور دارم

مهاجم ایرانی تیم الغرافه که در دیدار قبلی مقابل الجزیره زننده یکی از گل‌های تیمش بود، این هفته جدال سختی برابر نماینده ایران برای تیمش پیش بینی کرد.

طارمی: حس خوبی از بازی کردن مقابل تراکتور دارم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در نیم فصل راهی لیگ ستارگان قطر شده و در ترکیب الغرافه به میدان خواهد رفت، طی دو دیدار اخیر این تیم در لیگ قهرمانان عملکرد مثبتی از خود به جا گذاشته و توانسته در دیدار قبلی نیز مقابل نماینده امارات گل بزند.


او که از سوی مدیران رسانه‌ای و کادرفنی الغرافه برای حضور در نشست خبری پیش از جدال مقابل تراکتورسازی معرفی شده بود، در خصوص این بازی گفت: : متاسفانه امروز پروازی که از تهران عازم یاسوج بوده سقوط کرده و مسافران جان خود را از دست داده اند و جا دارد در همین ابتدا این اتفاق تلخ را تسلیت بگویم.


مهاجم شماره 9 الغرافه ادامه داد: بله، من شناخت خوبی از تراکتورسازی دارم و مطمئن هستم که این یک بازی سخت برای ما خواهد بود. نباید به نتیجه هفته قبل آنها و شکستی که تجربه کردند توجه کرد، همانطور که نباید به شکست هفته قبل ما توجه شود. هر دو تیم در این بازی با انگیزه پیروزی در زمین حاضر خواهند شد و مطمئنا یک بازی جذاب و سخت برای دو تیم پیش بینی می‌شود. ما خیلی خوب قدرت تراکتورسازی را می شناسیم و به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.تراکتورسازی ریشه دار و قدرتمند است. این بازی راحت نخواهد بود. خودم احترام زیادی برای این تیم قائلم.


مهاجم گلزن الغرافه در خصوص این بازی و تقابل با تراکتورسازی گفت: هر دو تیم در بازی اول شکست خوردند و به خوبی به سه امتیاز این بازی آگاه هستند و این جنگ برای پیروزی و شانس صعود خواهد بود و هر دو تیم آماده مطمئنا برنامه ویژه‌ای برای آن خواهند داشت. دوست دارم انگیزه ام را مقابل تراکتورسازی نشان دهم وحس خوبی دارم اما به این معنی نیست که خوشحالم از رویارویی با تیم ایرانی و منظورم به لحاظ انگیزشی است. این طور نیست که بگویم صددرصد می خواهم ببریم یا نبریم ولی از نظر انگیزه این بازی را دوست دارم.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها