کد خبر : 1505970 | 29 بهمن 1396 ساعت 16:13 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان ما خسته هستند

سرمربی الغرافه: به مردم ایران تسلیت می‌گویم

سرمربی تیم الغرافه قطر اعلام کرد کار سختی مقابل تراکتورسازی خواهند داشت.

سرمربی الغرافه: به مردم ایران تسلیت می‌گویم

به گزارش "ورزش سه"، بولنت اویگان سرمربی تیم الغرافه در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد؛ ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم تا ۳ امتیاز کامل بازی را بگیریم.همچنان که اطلاع دارید ما ۲ روز پیش در لیگ قطر بازی داشتیم و بازیکنان ما خسته هستند ولی در این بازی باتمام قدرت ظاهر خواهیم تا ان شا الله به پیروزی برسیم.


وی ادامه داد: من خیلی خوب می دانم که تراکتورسازی تیم خوبی است و سرمربی اش دوستم است. این تیم در ایران یکی از تیم های پرطرفدار است و بازیکنان خوبی دارد. به ملت ایران نیز به خاطر حادثه تلخ سقوط هواپیما تسیلت می گویم.


سرمربی ترک تبار تیم قطری عنوان کرد: ما تلاش کردیم تا اشتباهاتی که در ۲ بازی اخیر مرتکب شدیم را اصلاح کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. می دانیم که بازی در لیگ قهرمانان شرایط خاص خود را دارد. ما باید از بازی خانگیمان نهایت استفاده را کنیم و بتوانیم با کسب ۳ امتیاز بازی هوادارانمان را شاد کنیم.


سرمربی طارمی در پایان از تاثیر مصدومانش در این دیدار گفت: ما در این بازی مهم مهدی علی، مدافع ملی پوش خود را نداریم و سعید الحاج جای او را در ترکیب پر خواهد کرد. البته ثامر جمال نیز تست های پزشکی را داد و مشخص شد که در بازی حضور ندارد.

دیدگاه‌ها