کد خبر : 1506292 | 30 بهمن 1396 ساعت 21:11 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

گل صحیح مان را داور آفساید گرفت

ساغلام: هیچ وقت نمی‌خواهم این بازی را به یاد بیاورم

سرمربی تراکتورسازی به بدشانسی تیمش اشاره و اعلام کرد که شایسته شکست در مصاف با الغرافه نبوده است.

ساغلام: هیچ وقت نمی‌خواهم این بازی را به یاد بیاورم

به گزارش "ورزش‌ سه"، ارتغرول ساغلام بعد از شکست سنگین تراکتورسازی مقابل الغرافه قطر با ناراحتی در نشست خبری حضور یافت و از شایستگی های تیمش برای نباختن صحبت کرد. مشروح حرف های ساغلام را در ادامه می خوانید:


به چیزی که استحقاق داشتیم، نرسیدیم
ما در این بازی تلاش زیادی برای گل زدن انجام دادیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما به آن چیزی که استحقاقش را داشتیم، نرسیدیم.


گل صحیح ما را داور آفساید گرفت
گل اول و دوم الغرافه با اشتباهات خیلی بدی به ثمر رسید؛ وقتی دو بر صفر عقب افتادیم، شیوه و سبک بازی مان را تغییر دادیم و بازی ریسکی در دستور کارمان قرار گرفت. با این رویه حملات زیادی روی دروازه حریف داشتیم و یک گل صحیح هم به ثمر رساندیم که داور آن را آفساید گرفت. با این حال اگر پنالتی را وارد دروازه حریف می کردیم، در نیمه دوم شرایط به سود ما تغییر می کرد.


در نیمه دوم بیش از 10 موقعیت گلزنی داشتیم
ما در نیمه دوم هم به حملات خود ادامه دادیم و بیش از 10 شانس گلزنی داشتیم که نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. در نهایت هم گل سوم را دریافت کردیم که به هیچ عنوان مستحق آن نبودیم.


هیچ وقت دوست ندارم مثل این بازی را تجربه کنم
نتیجه ای که امروز شاهدش بودیم، نتیجه ای نبود که باید به دست می آمد. این سرنوشت واقعی بازی با الغرافه نبود و من هیچ وقت دوست ندارم بازی دیگر مثل بازی امروز را تجربه کنم.


انتقاد از عملکرد مدافع کروات
ما دوگل روی دو اشتباه فردی دریافت کردیم و من هرگز نمی توانم آن را بپذیرم.


کسی از اتفاقات بازی امروز حرف نمی زند
قانون فوتبال این است که برنده همیشه برنده است و کسی به اتفاقات بازی توجه نمی کند. کسی نمی گوید که ما 10 موقعیت گلزنی داشتیم و گل صحیح مان را داور نپذیرفت. همه می گویند که 3 امتیاز به تیم الغرافه رسید.


خاطره خیلی بدی در ذهنم ماند
به هر صورت ما شکست خوردیم اما زندگی ادامه دارد. باید خودمان را آماده بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کنیم اما باید بگویم از این مسابقه خاطره خیلی بدی در ذهن من مانده و هیچ وقت نمی خواهم آن را به یاد بیاورم.


ادامه راه با 14 بازیکن سخت است
بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به صورت همزمان با 14 بازیکن کار بسیار سختی است. این شرایط ما را اذیت می کند اما چاره ای نیست و باید به راهمان ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها