کد خبر : 1506436 | 01 اسفند 1396 ساعت 20:05 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی در محاصره سرخ‌پوشان (عکس)

پرسپولیس با نفرات پُر تعداد به دنبال مهار ستاره و کاپیتان السد است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برخلاف نخستین بازی لیگ قهرمانان مقابل نسف قارشی که با نمایشی کاملا برتر با سه گل مغلوب شد، امشب در قطر نتوانسته عملکرد همیشگی را برابر السد داشته باشد و اسیر مقاومت و نمایش بازیکنان السد و به ویژه ستاره‌های این تیم شده که در راس آن ژاوی قرار دارد.

 

بازیکنان السد بیشتر از هر بازیکن دیگری ژاوی را در میانه زمین صاحب توپ می‌کنند و این بازیکن هم در تمام ۳۶ لمس توپی که در نیمه اول داشته بازیکنان پُر تعداد پرسپولیسی را در اطراف خود می‌بیند که دنبال گرفتن توپ از او و بستن راه‌ها برای دادن پاس‌های خطرناک هستند.

 

با وجود اینکه پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای مهار ژاوی دارد و همانطور که در تصویر می‌بینید بعضا با چهار نفر او را محاصره کرده، اما  ستاره اسپانیایی بیش از ۸۸ درصد از ۳۴ پاسی که در نیمه اول دریافت کرده را به مقصد رسانده تا نقش مهمی در حملات برنامه‌ریزی شده و خطرناک السد داشته باشد.

 

 بدون شک برانکو در نیمه دوم با برنامه ریزی خاص و ویژه‌تری به دنبال از کار انداختن مغز متفکر السد در میانه زمین خواهد بود تا بتواند علاوه بر بستن راه حملات تیم قطری، به گل تساوی و حتی برتری دست پیدا کند.

 

 


عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه- دوحه

 

دیدگاه‌ها