کد خبر : 1506515 | 02 اسفند 1396 ساعت 07:57 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش قطری‌ها به پیروزی السد برابر پرسپولیس

روزنامه‌های قطری بعد از پیروزی تیم فوتبال السد برابر پرسپولیس به ستایش از عملکرد نماینده خود پرداختند و از صدرنشینی مقتدرانه این تیم سخن به میان آوردند.

واکنش قطری‌ها به پیروزی السد برابر پرسپولیس

به‌ گزارش "ورزش سه" به نقل از ‌ایسنا، تیم فوتبال السد قطر توانست با نتیجه‌ سه بر یک برابر نماینده ایران به پیروزی برسد. این پیروزی بازتاب زیادی در رسانه‌های قطری داشت. روزنامه الشرق نوشت: السد توانست در دیدار حساس برابر تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد تا با شایستگی و اقتدار در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گیرد. این پیروزی به خاطر حضور مربی با تجربه‌ای به نام فریرا و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در ترکیب السد بود.

 

الشرق در ادامه‌ ‌نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس حریف آسانی نبود و پیروزی برابر آنها نیاز به آرامش داشت. بازیکنان السد بدون عجله و با آرامش خاص به دروازه‌ حریف نزدیک شدند و کار خود را به خوبی انجام دادند. السد به خوبی از فضاهای خالی تیم حریف استفاده کرد و روی ضدحملات به خوبی کار کرد. فریرا به دنبال برتری تیمش در میانه میدان بود و با فرستادن بوعلام به میدان نشان داد باعث برتری و گل سوم تیمش شد.

 

روزنامه الرای هم با تیتر "صدرنشینی با شایستگی زعیم" نوشت: السد به پیروزی‌های خوب خود در لیگ قهرمانان ادامه‌ داد و این بار توانست با نتیجه‌ سه بر یک پرسپولیس، یکی از گزینه‌های اصلی صعود را از پیش رو بردارد. السد توانست پیروز این دیدار حساس و مهم شود تا با شایستگی در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گیرد.

 

در ادامه‌ این گزارش همچنین آمده است: هر دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار بزرگ بودند اما این السد بود که با درخشش ژاوی و بونجاح و دیگر بازیکنان توانست پیروز این بازی مهم شود. با وجود پیروزی مقتدرانه السد، پرسپولیس هم ضعیف و بد نبود. دفاع السد شب خوبی را پشت سر گذاشت و اجازه نمی‌داد که بازیکنان حریف دروازه‌شان را تهدید کنند. السد در سمت چپ خود بارها توانست خط دفاعی پرسپولیس را اذیت کند. تجربه خط میانی السد به ویژه‌ ژاوی در کسب این پیروزی سهم زیادی داشت.

 

دیگر روزنامه های قطری هم عملکرد السد در این دیدار مهم را ستودند و از پیروزی و صدرنشینی مقتدرانه یاران ژاوی سخن به میان آوردند.

 

دیدگاه‌ها