کد خبر : 1506527 | 02 اسفند 1396 ساعت 09:39 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

نفر به نفر با سرخپوشان برابر السد؛

آنالیز عملکرد بازیکنان پرسپولیس در جاسم بن حمد

سرخپوشان در یک نمایش دور از انتظار در نهایت با شکست 3 بر 1 استادیوم جاسم بن حمد را ترک کردند تا شانس صعود به عنوان صدرنشین را کمرنگ کنند.

آنالیز عملکرد بازیکنان پرسپولیس در جاسم بن حمد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در بازی مقابل السد قطر به هیچ عنوان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و فرسنگ‌ها با آمادگی جدال با رقیب فاصله داشتند، مساله‌ای که تاوان آن شکست سنگین برابر جدی‌ترین رقیب خود در گروه سوم بود.


سایت "سوفا اسکور"  در پایان این دیدار به آنالیز عملکرد بازیکنان دو تیم پرداخته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

  • علیرضا بیرانوند (6.2)


دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بار دیگر یک شب ناکام را پشت سر گذاشت. گلری که نمی‌توان روی او به عنوان ناجی حساب باز کرد و این بار هم در حملات پررنگ السد نقش یک تماشاگر و مغلوب را ایفا کرد. علیرضا بیرانوند در این بازی یک سیو و یک دفع توپ به خود اختصاص داد. 12 پاس که تنها 54.5 درصد آن صحیح بود. این دروازه‌بان که علاقه خاصی به پرتاب‌های بلند و آغاز حملات تیمش دارد، در 16 ارسال بلندی که داشت تنها 6 بار توپ را به بازیکن خودی داد و 10 بار تلاشش نافرجام بود.

 

 

  • شجاع خلیل زاده (6.7)


مدافع شمالی پرسپولیس بازی عصبی از خود در این جدال به نمایش گذاشت که حاصل آن یک کارت زرد بی‌مورد بود. شجاع در این بازی 4 بار زیر توپ زد، یک بار با شجاعت مثال زدنی در مسیر شوت حریف قرار گرفت و مانع از خطر روی دروازه تیمش شد. 8 تکل داشت و از 18 دوئلی که با رقیب داشت 10 بار موفق بود. 7 خطا روی بازیکنان حریف انجام داد و از 32 پاسی که داد درصد پاس صحیح 72.7 را به خود اختصاص داد. 9 بار اقدام به ارسال پاس‌های بلند کرد که تنها 2 تای آن به مقصد رسید.

 

 

  • سیدجلال حسینی (6.8)


بالاترین نمره را در بین بازیکنان دفاعی به خود اختصاص داد و او نیز 5 بار به زیر توپ زد و یک بار نیز شوت حریف را قطع و مانع رسیدن آن به دروازه علیرضا بیرانوند شد. 1 تکل داشت و از 5 دوئلش در این بازی 3 بار موفق بود و یک بار حریف رویش مرتکب خطا شد و یک بار نیز روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد. سه بار توپ حریف را قطع کرد و از 37 پاسی که داد،  90.2 درصد صحیح را به خود اختصاص داد. کاپیتان پرسپولیس 7 بار اقدام به ارسال پاس بلند کرد که تنها 4 تای آن به هدف رسید.

 

 

  • حسین ماهینی (6.7)


مدافع راست پرسپولیس روز سختی را مقابل اکرم عفیف و ابوبکر عیسی پشت سر گذاشت.  یک زیر توپ، یک قطع توپ، موفقیت در سه دوئلی که داشته و یک بار نیز خطا روی او مرتکب شدند. از 40 پاسی که در این بازی داد، درصد صحیح 87 درصدی را به خود اختصاص داد و 7 ارسال ناموفق و از 2 پاس بلند یکی از آنها صحیح بود. تنها دریبل او نیز در این بازی موفق بود با این حال بیشتر زمان بازی را درگیر مهار دو بازیکن خطرناک سمت چپ السد قطر بود.

 

 

  • محمد انصاری (6.2)


مدافع چپ پرسپولیس در بدترین فرم خود قرار داشت تا کمترین نمره را در بین مدافعان این تیم دریافت کند. 2 زیر توپ،3 قطع توپ حریف، 3 تکل، پیروزی در 5 دوئل از 10 دوئلی که در این بازی داشت، یک بار مرتکب خطا شد و یک خطا نیز روی او صورت گرفت. 22 پاس که موفقیت 64.7 درصدی دقت پاس را داشت و 5 ارسال که تنها یکی از آنها موفق بود و 4 پاس بلند اشتباه و یک دریبل ناموفق عملکرد شماره 15 سرخپوشان را در این بازی شکل داد.

 

 

  • محسن ربیع خواه (6.5)


هافبک دفاعی پرکار سرخپوشان موفقیت 86.8 درصدی در 46 پاسی که در این بازی ارسال کرد به خود اختصاص داد. از 5 پاس بلندش 4 تای آن به مقصد رسید. یک شوت خارج از چارچوب و یک دفع شوت. ناکامی محض در دوئل‌های تک به تک که از 9 دوئلش در این بازی تنها 3 بار موفق بود. 3تکل و یک خطا از دیگر آمار این هافبک در جدال سخت با خط میانی السد محسوب می‌شود.

 

 

  • کمال کامیابی نیا (6)


کامیابی نیا کمترین نمره را در بین بازیکنان پرسپولیس از سوی این سایت به خود اختصاص داده تا شب خوبی را برابر حریف پشت سر نگذارد. 47 پاس که درصد موفقیت آن 87 درصد بود. یک پاس کلیدی، 3 ارسال ناکام، 3 پاس بلند که 2 تای آن به مقصد رسید. یک دریبل ناموفق و پیروزی در تنها 2 دوئل از 12 دوئلی  که در این بازی داشت، 3 خطا و 1 تکل آمار این هافبک را در این جدال شکل داد.

 

 

  • فرشاد احمدزاده (7)


هافبک شماره10 پرسپولیس بالاترین نمره را در بین بازیکنان این تیم به خود اختصاص داده است. 31 پاس و 81.8 درصد دقت،یک پاس کلیدی، یک ارسال ناموفق، یک پاس بلند ناموفق، دو شوت برگشتی، 5 دریبل موفق از مجموع 6 دریبل، 12 بار پیروزی در 22 دوئل پشت سر گذاشته، گرفتن 3 خطا از حریف و 4 تکل موفق و در نهایت 3 خطا روی بازیکنان حریف روز پرکار این بازیکن را شکل داد.

 

 

 

  • وحید امیری (6.9)

 

امیری هر چقدر بیشتر در این بازی دوید کمتر به نتیجه رسید تا او نیز برخلاف همیشه فروغ سابق را در ترکیب این تیم نداشته باشد و بعد از 71 دقیقه تعویض شد. شماره نوزده پرسپولیس در این بازی 25 پاس داد که 65.8 درصد آن موفقیت آمیز بود، یک پاس کلیدی داد، 3 ارسال ناموفق داشت، یک شوت خارج از چارچوب، 4 دریبل موفق از 4 اقدام به دریبل، 7 موفقیت در دوئل‌های نفر به نفر از مجموع 13 اقدام، 3 خطا روی بازیکنان حریف، 2 تکل از دیگر آمار این هافبک ملی‌پوش در بازی برابر السد بود.

 

 

  • گادوین منشا (6.6)


شاید اگر مهاجم نیجریه‌ای در همان دقایق ابتدایی دروازه السد را در موقعیت فوق العاده‌ای که داشت باز می‌کرد، شرایط برای سرخپوشان فرق می‌کرد. منشا در حضور 66 دقیقه‌ای خود در ترکیب پرسپولیس یک شوت خارج از چارچوب، یک دریبل موفق، 17 پاس و 77.3 درصد دقت، یک ارسال ناموفق، موفقیت در 4 دوئل از مجموع 10 بار اقدام، گرفتن یک خطا از حریف و ارتکاب یک خطا روی بازیکن حریف و یک تکل به عنوان آمار این بازی از خود به جا گذاشت.

 

 

  • علی علیپور (6.5)


آقای گل پرسپولیس بعد از مدت‌ها نتوانست در ترکیب این تیم بدرخشد و نقش ناجی را ایفا کند. یک شوت خارج از چارچوب، 13 پاس و 68.4درصد دقت، یک پاس کلیدی، یک ارسال ناموفق، موفقیت در 3 دوئل از 10 اقدام، گرفتن یک خطا و ارتکاب یک خطا روی بازیکن حریف عملکرد این مهاجم را در ترکیب پرسپولیس شکل داد.

 

 

  • بشار رسن (6.6)


هافبک عراقی برخلاف دفعات قبلی این بار برای سرخپوشان حضورش در زمین خوش یمن نبود. او از دقیقه 66 جانشین وحید امیری شد و در حضور 24 دقیقه‌ای خود، 17 پاس و 81 درصد دقت، یک شوت بلاک شده، دو دریبل موفق، موفقیت در سه دوئل از 5 اقدام، یک خطا روی بازیکن حریف و گرفتن یک خطا از آمار این بازیکن در جدال برابر السد بود.

 

 

  • احمد نوراللهی (6.6)


دیگر هافبکی که از سوی برانکو ایوانکوویچ در این بازی فرصت بازی یافت، نوراللهی بود که عملکرد پر اشتباهی داشت. تنها 5 پاس و دقت 55.6، دو پاس کلیدی،7 ارسال توپ ناموفق، یک دریبل موفق، موفقیت در تنها یک دوئل از 5 دوئلش در این بازی، یک خطا و کرنرهای بی‌هدف از دیگر عملکرد این بازیکن بود.

 

 

  • سیامک نعمتی (-)


ذخیره طلایی پرسپولیس بار دیگر با حضور در زمین گلزنی کرد. نعمتی تنها 3 دقیقه بعد از حضورش در زمین موفق شد تک گل پرسپولیس را به نام خود کند تا دو ضربه‌اش به سمت چارچوب در این زمان کوتاه برای سرخپوشان ثمربخش باشد.

 

 

دیدگاه‌ها