کد خبر : 1506560 | 02 اسفند 1396 ساعت 10:28 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

شفر از چه چیزی در نشست انتقاد کرد؟

سرمربی آلمانی استقلال با وجود تمجید از آبی پوشان همچنان به بهبود این تیم فکر می کند.

شفر از چه چیزی در نشست انتقاد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، حضور بازیکنان با تجربه اندک در ترکیب استقلال شفر باعث شد تا آبی پوشان نتوانند الهلال را با گل های بیشتر شکست دهند. سرمربی آلمانی استقلال در نشست خبری نیز به عدم استفاده از موقعیت ها برابر الهلال انتقاد کرد و گفت که تیم تحت هدایت او همچنان باید بهبود پیدا کند.


این تیم در دقایقی از بازی بدجوری حرص طرفدارانشان را در آورد! داریوش شجاعیان، وریا غفوری، تیام و حتی بازیکنان تعویضی توپ های بسیار ساده ای را در زمین حریف و میانه های میدان به راحتی از دست می دادند؛ در حالی که حریف از خطرناک ترین تیم های آسیای در ضدحملات به حساب می آمد. آنها با اطمینان خاطر بالایی مقابل حریف بزرگ خود بازی می کردند که همان قدر که نشان دهنده اعتماد به نفس و شجاعتشان است، دلیلی بر بی تجربه بودنشان نیز هست. از دست دادن موقعیت های خوب گلزنی و غفلت در کارهای دفاعی مقابل تیم های بزرگ معمولاً منجر به پذیرفتن گل هایی می شود که برخلاف جریان بازی زده می شوند.


البته پاس کاری های پرتعداد در یک سوم دفاعی استقلال نشان از بالا بودن روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان استقلال هم داشت. چیزی که نشان می داد آنها تحت تاثیر نام حریف قرار نگرفته اند؛ اما پرس نکردن حریف در مناطق حساسی از زمین نشان از بازی نفراتی داشت که شانس آوردند سهل انگاری هایشان، با نمایش فداکارانه فرشید باقری و امید ابراهیمی و عملکرد درخشان چشمی و مجید حسینی، موجب تنبیه شدن تیم نشود.

دیدگاه‌ها