کد خبر : 1506638 | 02 اسفند 1396 ساعت 14:49 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس مثل قایقی بود که هر کس برای خودش پارو می‌زد؛

شاهرودی: کریمی به استقبال دایی می‌رود

رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که نباید با یک باخت در مورد کارنامه دو ساله ی برانکو ایوانکوویچ قضاوت کرد.

شاهرودی: کریمی به استقبال دایی می‌رود

رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شکست روز گذشته این تیم برابر السد قطر به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خوبی نبود و کلا تیم خراب بود. زمان ما هم همینطور بود و یک بازی هایی است که اینطوری می شود. کل تیم خوب نبود و پرسپولیس همیشگی را ندیدیم. البته چیزی از دست ندادیم و در بازی های آینده می توانیم جبران کنیم. 
شاهرودی در مورد سیستم هجومی پرسپولیس که در تمام بازی ها برانکو ایوانکوویچ تمایل به اجرای آن بدون در نظر گرفتن سیستم حریف دارد، اضافه کرد:

اگر تیمی بیاید دفاع کند بازی را واگذار کند. باید در زمین حریف مثل خودشان بازی کنند و قطعا برانکو هم به بازیکنان تذکر داده است. به هر حال بازیکن صاحب سبک است و باید آگاه باشد. بازیکنان پرسپولیس مقابل السد بازی کردند و باید خودشان هم از موقعیتی که در آن قرار دارند، آگاهی داشته باشند و نباید همه چیزها را برانکو به آنها بگوید، چون وقتی بازی شروع می شود برانکو دیگر نمی تواند از جلوی خط عبور کند و بازیکنان باید ایده ها را در زمین اجرا کنند.


وی ادامه داد: برانکو در این دو سال کارنامه اش مشخص است و همیشه خوب بوده است و قطعا می دانم که تیم می تواند در بازی برگشت هم السد را شکست دهد و مشکلی نیست.


شاهرودی در ادامه و با اشاره به انتقاداتی که در فضای مجازی در خصوص بازی دادن به یک سری از بازیکنان و عدم حضور برخی دیگر و تاثیری که می توانسته این تغییرات در نتیجه بازی داشته باشد، اظهار داشت: اینکه می گویند که بازیکنان دیگری بازی می کردند، زیاد جالب نیست. من خودم مربیگری کرده ام؛ مربی همیشه دوست دارد تیمش برنده باشد و بهترین‌ها را وارد زمین می کند. ولی دیروز هیچ کس در تیم خوب نبود و مثل قایقی بود که هر کسی برای خودش پارو می زد. بچه ها هیچ کدام در حد خودشان ظاهر نشدند ولی امیدوارم این شکست تلنگری باشد برای بازیکنان تا با آمادگی بیشتری به بازی های بعدی بیاندیشند، چون دیگر اشتباه جایز نیست و برانکو هم در کنفرانس خبری پس از بازی به این موضوع اشاره کرد.

 

ملی پوش سابق تیم ملی اضافه کرد: شاید طرفداران یک بازیکن را دوست نداشته باشند ولی سرمربی تیم یک بازیکن را دوست دارد. بازیکن هم تلاشش را می کند و شاید حد و اندازه هایش همین است. به هر حال برانکو تفکراتی که دارد که ما آگاهی کاملی از آنها نداریم و ما از نزدیک کنار تیم نیستیم. من به این تیم امیدوارم و باید همه از تیم حمایت کنند. با یک باخت نباید همه چیز به هم ریخت و قطعا می دانم که می توانیم السد را در آزادی شکست دهیم.

 

شاهرودی در مورد خاطره ای که در یکی از برنامه ها در مورد علیپور و رنگ کردن مویش گفته بود، توضیح داد: خب علیپور شاگرد ما بود. چند بازی خوب بود و بعد موهایش را رنگ کرد. ما هم تذکر دادیم و در یک بازی او را به سکوها منتقل کردیم تا بیشتر حواسش را جمع کند. شاید اگر تذکر نمی دادیم الان هم به اینجا نمی رسید، اما خوشبختانه او شرایط خوبی در حال حاضر دارد و مزد تلاش هایش را گرفته است.

 

وی در مورد درگیری با علی دایی هم تیمی خود در پرسپولیس و تیم ملی هم بیان کرد: به هر حال در آن زمان ما در اردوهای مختلفی بودیم و دوری از خانواده باعث می شد، که این مسائل گاها رخ دهد، ولی الان همیشه به همدیگر احترام می گذاریم و خاطرات گذشته را به فراموشی سپردیم. آن زمان ها دور از زن و بچه بودیم و این دعواها طبیعی بود و گاهی پیش می آمد. علی دایی هم الان این اتفاقات را فراموش کرده است . در اتفاقات اخیر هم کمک زیادی به زلزله زدگان کرده که کار بسیار شایسته ای بود. البته امیدوارم این اتفاقات دیگر رخ ندهد و شاهد این حوادث تلخ مثل سقوط هواپیمایی که در روزهای اخیر رخ داد، نباشیم. در مجموع هم من علی دایی را دوست دارم.


وی در مورد دیدار دو تیم سپیدرود و سایپا که برای اولین بار مصاف علی دایی و علی کریمی را در دنیای مربیگری رقم می زند، عنوان کرد: بازی حساسی است و برای سپیدرود این بازی 6 امتیازی است. علی دایی نتایج خوبی در سایپا داشته و بردهای خوبی هم آورده. فکر می کنم برای هر دوتیم بازی سختی باشد. فکر می کنم علی کریمی به سمت نیمکت سایپا می رود تا شایعاتی هم که در این خصوص وجود دارد، خاتمه یابد.


شاهرودی در خصوص اینکه آیا کریمی پیش از بازی به سمت دایی می رود یا خیر گفت: من فکر می کنم برود، چون علی دایی بزرگتر است و سپیدرود هم میزبان است.


شاهرودی در پایان اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: هواداران و پیشکسوتان بازی دیروز را فراموش کنند و حرفه ای فکر کنند. چیزی از دست نرفته است و با پیروزی برابر السد در ورزشگاه آزادی می توانیم به عنوان تیم اول و سرگروه به مرحله بعدی برسیم.

دیدگاه‌ها