کد خبر : 1506805 | 03 اسفند 1396 ساعت 13:17 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه بازی های ما مثل سایپا حساس است

امامی‌فر: دروازه‌بان ما خودش را به مصدومیت نزده!

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اعلام کرد اختلاف نظر در هر تیمی وجود دارد و این مسائل درون باشگاه حل می شود.

امامی‌فر: دروازه‌بان ما خودش را به مصدومیت نزده!

به گزارش "ورزش‌سه"، علیرضا امامی فر مربی سپیدرود رشت که در غیاب علی کریمی در نشست قبل از بازی با سایپای تهران شرکت کرده بود، عنوان کرد: تمام بازی‌های ما حساس است. ماندن سپیدرود در لیگ برتر به تمام بازی‌های باقی مانده بستگی دارد. بعد از بازی با استقلال شرایط خوبی نداشتیم، چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی. تمام بازی‌های ما حساس است.


وی ادامه داد: شرایط ماندگاری سپیدرود به تمام بازی‌های باقی مانده بستگی دارد. بعد از بازی با استقلال شرایط خوبی نداشتیم. چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی. پس از بازی با استقلال، تمرینات مدونی پشت سر گذاشتیم و بازی‌های سایپا را آنالیز کردیم. از هر نظر آماده هستیم تا با سایپا بازی کنیم و حریف دست و پا بسته‌ای برای این تیم نخواهیم بود.


مربی سپیدرود درباره شایعاتی که درباره اختلاف بازیکنان بومی و غیربومی تیم ایجاد شده، بیان کرد: درون هر باشگاه اختلاف نظر وجود دارد و باید هر اختلاف نظر را با گفت‌وگو حل کنیم. تلاش می‌کنیم اگر مشکلی بین نفرات تیم وجود داشته باشد،‌ در داخل باشگاه حل و فصل کنیم.


امامی فر درباره اینکه گفته می شود محمدحسینی دروازه بان تیم خودش را به مصدومیت زده، گفت: ما نامه مکتوب پزشک تیم را درخصوص مصدومیت حسینی از ناحیه کمر داریم. ما طبق مدارک صحبت می‌کنیم،‌ نه مطابق شایعات.


وی درباره بازیکن خارجی که در تمرینات سپیدرود شرکت کرده، افزود: مصدومیت حسینی شرایط ما را تحت‌الشعاع قرار داده است. باید ببینیم ابتدا تکلیف او چه می‌شود و منتظر نظر پزشک هستیم تا ببینیم حسینی نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر. ما یک جای خالی داریم و ابتدا باید ببینیم او می‌تواند بازی کند یا خیر تا باشگاه تصمیم بگیرد حسینی در سپیدرود خواهد ماند یا بازیکنی جایگزین او خواهد شد.

دیدگاه‌ها