کد خبر : 1507213 | 05 اسفند 1396 ساعت 12:06 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پارس- تراکتور؛ به دنبال صعود بزرگ!

پارس جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز امروز در حالی به مصاف هم می روند که پیروزی هریک، صعود بزرگی در جدول را رقم خواهد زد.

پارس- تراکتور؛ به دنبال صعود بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم برخلاف تصورات، شروع بسیار خوبی در لیگ هفدهم داشت و شاگردان تارتار حتی چند هفته طعم صدرنشینی را هم تجربه کردند؛ اما از اواخر نیم فصل اول دچار افتی محسوس شدند تا این که حالا با پیروزی پیکان، به رده ششم سقوط کردند. اما تراکتورسازی از ابتدای فصل جاری، وضعیت نامطلوبی داشته است؛ اما اکنون پس از چند هفته حضور ساغلام روی نیمکت این تیم، آن ها هم به ثبات نسبی رسیده و به دنبال پیش روی در جدول هستند.

 

شکست دیروز گسترش فولاد و همچنین تساوی صنعت نفت آبادان، این فرصت را برای تی تی ها به وجود آورده که با یک پیروزی، به نیمه بالای جدول برسند. شاگردان ارطغرل ساغلام 28 امتیازی هستند و کسب 3 امتیاز در جم، آن ها را با 31 امتیاز بالاتر از صنعت نفت و گسترش فولاد قرار می دهد.

 

پارس جنوبی جم نیز به شدت نیازمند 3 امتیاز بازی با تراکتور است. همانطور که گفته شد، زردپوشان شهر جم در ابتدای فصل صدرنشین بودند؛ اما سقوط نسبی در جدول، روحیه آنان را تضعیف کرد اما یک پیروزی در هفته گذشته، جمی ها را به ادامه لیگ امیدوار کرد.

 

حال باتوجه به شکست سایپا، پیروزی پارس می تواند صعودی چشمگیر را برایشان رقم بزند و آن ها را حتی تا رده دوم نیز بالا بیاورد. تساوی در بازی رفت این دو تیم، جذابیت دوئل تارتار- ساغلام را بالا برده و باید دید در نهایت کدام تیم پیروز میدان خواهد شد.

دیدگاه‌ها