کد خبر : 1507366 | 05 اسفند 1396 ساعت 18:34 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلخ و دردناک به وقت پورموسوی

پورموسوی با شکست 4 بر یک مقابل استقلال سنگین ترین باخت فصل خود را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های فولاد و استقلال با نتیجه 4 بر یک به سود آبی های پایتخت به پایان رسید تا شاگردان شفر با با یک برد دلچسب به استقبال دربی 86 بروند. فولادی ها که در این فصل رکورد 17 هفته بدون باخت را ثبت کرده بودند، تا قبل از دیدار عقب افتاده خود مقابل پیکان طعم باخت را در خانه نچشیده بودند. شکست پورموسوی مقابل مجید جلالی باعث شد رکورد فولاد بیش از این ادامه پیدا نکند.


شاگردان پورموسوی در بازی امروز به دور از انتظار ظاهر شدند و بعد از اینکه از حریف خود عقب افتادند، رو به بازی احساسی آوردند و در نهایت هم با قبول این شکست همان 38 امتیازی باقی ماندند.


این تلخ ترین شکست فصل فولادی ها بود و شاید بدبین ترین هوادار این تیم نیز چنین شکستی را تصور نمی کرد. پورموسوی پیش از این مقابل پرسپولیس در بازی افتتاحیه لیگ و پیکان در دو بازی رفت و برگشت طعم شکست را چشیده بود.


باخت فولاد مقابل استقلال با شعارهای اعتراضی فوتبالدوستان اهوازی بر علیه پورموسوی همراه بود و حالا او در چالشی جدی برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ با تیم های سرسختی مثل ذوب آهن، استقلال، سایپا و پیکان رقابت نزدیکی داشته باشد. فولادی ها هفته آینده مهمان سایپا و علی دایی خواهند بود.

 


عکس: سجاد ایمانیان

 

 

دیدگاه‌ها