کد خبر : 1507753 | 07 اسفند 1396 ساعت 08:46 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

بلیت دربی؛ کاغذی یا اینترنتی؟!

باشگاه استقلال وظیفه فروش بلیت دربی ۸۶ را برعهده دارد اما هنوز مشخص نیست که این بلیت ها الکترونیکی فروش می‌روند یا کاغذی؟

بلیت دربی؛ کاغذی یا اینترنتی؟!

به گزارش ورزش سه، در چند سال اخیر هواداران عادت به استفاده از بلیت الکترونیکی داشتند اما پس از واگذاری بلیت فروشی به باشگاه ها، آن ها هنوز نتوانسته اند این مهم را انجام دهند و همچون گذشته، بلیت ها به صورت کاغذی و از درب ورزشگاه آزادی به فروش می‌روند.

 

اما باشگاه استقلال و شرکت ایرانسل که به تازگی مجری بلیت فروشی شده است، در نظر دارند برای این مسابقه سامانه ای جهت فروش بلیت الکترونیکی ایجاد کنند تا هواداران از این راه و ساده تر حضورشان در ورزشگاه را تضمین کنند.

 

اما از آن سو شورای تامین و سازمان لیگ توصیه هایی داشته اند تا باتوجه به ریسک بالای این کار، اولین تجربه بلیت فروشی اینترنتی برای بازی دربی نباشد چرا که این دیدار حساسیت بسیار زیادی دارد.

 

از همین رو، به نظر می‌رسد بلیت های این بازی همچون گذشته از ورزشگاه آزادی به فروش برود و البته موسسه مالی اعتباری که اسپانسر سرخابی ها در این فصل است نیز بلیت ها را در محل موسسه به فروش خواهد رساند. بیشتر این حساسیت ها به خاطر حضور رئیس فیفا جانی اینفانتینو است و مسئولان دوست دارند این دیدار در نهایت نظم و انضباط برگزار شود.

دیدگاه‌ها