کد خبر : 1507882 | 07 اسفند 1396 ساعت 16:23 | 141.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال سومین تیره پوش دربی! (عکس)

باشگاه استقلال از لباس مخصوص این تیم برای دربی رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در این سال ها موضوع رونمایی از لباس برای مسابقات مختلف تبدیل به عادت باشگاه ها شده و به طور مثال پرسپولیسی ها در فصل جاری از 5 لباس مختلف برای سوپر کاپ، لیگ هفدهم، لیگ قهرمانان 2017، لیگ قهرمانان 2018 و دربی استفاده کرده و خواهد کرد. حال امروز باشگاه استقلال نیز از لباس مخصوص دربی رونمایی کرد و نکته جالب، تیره بودن رنگ غالب بر لباس است.

 

در 3-4 فصل اخیر، پای رنگ های تیره از جمله مشکی و سرمه ای به دربی ها باز شده است. ابتدا باشگاه استقلال پس از درگذشت زنده یاد غلام حسین مظلومی از این نوع لباس استفاده کرد که نتیجه بازی با پیروزی 2-1 پرسپولیس به پایان رسید.

 

دو فصل پیش نیز سرخ ها پیش از درگذشت مرحوم نوروزی از لباس مشکی مخصوص دربی رونمایی کرده بودند اما تقارن شهرآورد با آن اتفاق تلخ، سبب شد تا سرخپوشان نیز به نوعی مشکی پوش کاپیتانشان باشند. آن مسابقه با تساوی 1-1 به پایان رسید و این در حالی بود که سرخ ها تا آخرین دقایق، مسابقه را واگذار کرده بودند.

 

حال باید دید آبی ها با این لباس که به نوعی سرمه ای رنگ است در دربی چه خواهند کرد. پیش تر پرسپولیسی ها نیز از لباس های دورنگ با طرح راه راه استفاده کرده بودند اما رنگ غالبِ آن ها قرمز بود.

 

 

1286325

دیدگاه‌ها