کد خبر : 1507980 | 08 اسفند 1396 ساعت 09:53 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاراسکو: قید جام جهانی را نزده ام

یانیک کاراسکو، هافبک بلژیکی که روز گذشته راهی لیگ چین شد، مدعی شد که قید جام جهانی را نزده و برای حضور در این رقابت‌ها می‌جنگد.

کاراسکو: قید جام جهانی را نزده ام

به گزارش "ورزش سه"، کاراسکو و گایتان ، روز گذشته با 48 میلیون یورو از اتلتیکو جدا شدند و راهی تیم دالیان از لیگ چین شدند.حال مهاجم 24 ساله بلژیکی مدعی شد که با وجود این انتقال، قید جام جهانی را نزده و برای حضور در ترکیب بلژیک تلاش خواهد کرد.

 

او گفت:" فاصله من با اروپا بدین معنی نیست که انگیزه حضورم در جام جهانی از بین رفته است. تمام تلاش لازم را می‌کنم که سرمربی بلژیک من را ببیند و آماده ام که در جام جهانی روسیه در تابستان شرکت کنم."

 

 

1196547

 

 

کاراسکو در این فصل 17 بازی در لالیگا انجام داد و 3 گل نیز به ثمر رساند. او ادامه داد:" لیگ چین خیلی رو به جلو حرکت کرده ، شرایط کار کردن در اینجا فوق العاده است و تجهیزات بسیار مدرنی در اینجا پیاده سازی شده است. منتظرم که به هم تیمی های جدیدم در دالیان بپیوندم. پروژه و پیشنهاد باشگاه عالی است و نشانه اعتماد آنها و همچنین احترامشان به ماست. در کنار هالک، لاوتزی، کاپلو، ویتسل دوست من و ... نیز اینجا هستند. سعی می‌کنم با شور و انگیزه در فوتبال این کشور پیشرفت کنم."

دیدگاه‌ها