کد خبر : 1508030 | 08 اسفند 1396 ساعت 11:43 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم ششمین پاس گل را مقابل ذوب آهن بدهم

محمدی مهر: بازی ما از دربی مهمتر است

پارس جنوبی در روزی که بیشتر حواس ها به دربی است روز پنجشنبه در یک بازی شش امتیازی میزبان ذوب آهن یکی از بهترین تیم های نیم فصل دوم است.

محمدی مهر: بازی ما از دربی مهمتر است

به گزارش " ورزش سه" لیگ به هفته های حساس خود رسیده است و در هفته بیست و پنجم چند بازی حساس برگزار خواهد شد و قطعا یکی از مهمترین بازی های این هفته دیدار پارس جنوبی و ذوب آهن در شهر جم است. فرشادمحمدی مهر مدافع راست تیم پارس جنوبی درباره این بازی گفت:« این بازی یک مسابقه شش امتیازی است و یک جورایی برای ما فینال است. البته از این به بعد همه بازی ها برای ما حکم فینال را دارد.» او با اشاره به بازی با ذوب آهن گفت:« ذوب آهن در دور رفت هم تیم بسیار خوبی بود اما موفق به پیروزی شدیم. درست است که ذوب آهن در نیم فصل دوم خوب نتیجه گرفته است اما ما هم در خانه بازی می کنیم و با حضور هوادارانمان فقط به دنبال سه امتیاز هستیم.»


مدافع راست تیم پارس جنوبی درباره بازی دربی هم گفت:« بازی ما با ذوب آهن از دربی هم مهم تر و تعیین کننده تر است. در این هفته بازی های مهمتر از دربی هم داریم چرا که خیلی از تیم های رقیب باید با هم بازی کنند. امیدوارم ما هم بتوانیم با برد تیم دوم جدول به کسب سهمیه آسیا نزدیک شویم.»


او در پایان درباره تعداد پاس گل هایش هم گفت:« در نیم فصل اول سه پاس و در نیم فصل دوم هم تا اینجا دو پاس گل داده ام و می خواهم ششمین پاس گل را مقابل ذوب آهن بدهم.»

 

سیده ساره حسینی

دیدگاه‌ها