کد خبر : 1508199 | 09 اسفند 1396 ساعت 09:38 | 147.2K بازدید | 2 دیدگاه

از دژاگه تا ترابی، از حاج صفی تا کریمی

یازده ستاره‌ای که می‌توانستند ستاره دربی 86 باشند!

چهره های زیادی طی سال های گذشته با عدم حضور در جمع سرخابی ها تجربه جذاب دربی را از دست دادند.

یازده ستاره‌ای که می‌توانستند ستاره دربی 86 باشند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پرسپولیس همواره دو گزینه جذاب در فصل نقل و انتقالات هستند که کمتر بازیکنی به آنها نه می گوید و حالا روز پنجشنبه برابر یکدیگر صف آرایی می کنند.


با این وجود همچنان برخی نقل و انتقالات هستند که با مقصد استقلال یا پرسپولیس انجام نشدند و به مناسبت دیدار روز پنجشنبه قصد داریم ترکیب یازده نفره از این بازیکنان را تشکیل دهیم. این ترکیب متعلق به بازیکنانی است که در دو فصل گذشته به این دو تیم اضافه نشدند.

 

دروازه بان:

 

  • رشید مظاهری؛

 

دروازه بان موفق تیم ملی و ذوب آهن در سال های گذشته گزینه دو باشگاه سرخابی شد؛ اما هیچگاه انتقال او شکل نگرفته است تا این دروازه بان جنوبی و حال حاضر ذوب آهن در این تیم به عنوان دروازه بان حاضر شود.

 

 

مدافعان:

 

  • مهدی شیری؛

 

مدافع مورد نظر منصوریان که سابقه همکاری با او در نفت تهران را داشت در چند مرحله با آبی پوشان مذاکره کرد؛ اما در نهایت پیراهن استقلال را بر تن نکرد و در پیکان باقی ماند تا او نیز غایب دربی باشد.

 

1283814

 

  • خالد شفیعی؛

 

مدافع وسط حال حاضر ذوبی ها در چند مرحله با مدیران استقلال و پرسپولیس مذاکره کرد. شفیعی از جمله بازیکنانی بود که دو تیم سرخابی به او علاقه داشتند؛ اما در نهایت به هیچ کدام از این دو تیم اضافه نشد تا به این ترتیب شفیعی مدافع مرکزی این تیم باشد.

 

 

  • سعید آقایی؛

 

پرسپولیسی ها امیدوار بودند تا ستاره تراکتورسازی را به تیم خود اضافه کنند؛ اما مسیر سخت جدایی این بازیکن از فوتبال تبریز اتفاقی بود که باعث شد تا این بازیکن راهی اصفهان شود و همچنان نام او در لیست بازیکنان حاضر در دربی غایب است.

 

1211990

 

هافبک ها:

 

  • قاسم حدادی فر؛

 

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال فصل گذشته نام او را در لیست خرید خود قرار داد؛ اما گل محمدی حاضر نشد این بازیکن را از دست بدهد تا حدادی فر به پیراهن استقلال نرسد و او نیز در این دیدار غایب باشد.

 

1281113

 

  • علی کریمی؛

 

هافبک مورد نظر برانکو بعد از کش و قوس های فراوان ترجیح داد به تیمی بازگردد که از آن به فوتبال ایران معرفی شده بود. کریمی در سپاهان حضور دارد و از جمله بازیکنانی است که با عدم حضور در مهم ترین دیدار فوتبال ایران، در این تیم قرار می گیرد.

 

 

  • احسان حاج صفی؛

 

مهره جذاب مورد نظر منصوریان و البته قرمزها در سال های گذشته هافبک چپ و میانی تیم ملی است. حاج صفی در چند مرحله با این دو تیم مذاکره کرد؛ اما هیچگاه به سرخابی ها اضافه نشد تا او نیز در کارنامه خود دربی نداشته باشد.

 

1282826

 

  • مهدی ترابی؛

 

بازیکن جذاب و تکنیکی سایپا همواره به دلیل سد بزرگ رضایت نامه از جمع نارنجی پوشان جدا نشده است. دو باشگاه سرخابی در این سال ها همواره به این بازیکن ابراز علاقه کردند؛ اما ترابی نیز از جمله بازیکنانی است که هنوز سابقه دربی را در کارنامه خود ندارد.

 

1276973

 

  • اشکان دژاگه؛

 

استقلالی ها خیلی به این بازیکن نزدیک نشدند؛ اما در نیم فصل امیدوار بودند تا این بازیکن را برای تقویت تیم خود جذب کنند. کاپیتان تیم ملی اما به دلیل عدم علاقه برای حضور در ایران به استقلال نپیوست تا به این ترتیب او نیز غایب دربی باشد.

 

1283699

 

مهاجمان:

 

  • مرتضی تبریزی؛

 

استقلال همواره در بازارهای نقل و انتقالاتی به سراغ این بازیکن می رود و همچنان موفق به جذب تبریزی نشده است. تبریزی طی سال های گذشته یکی از بهترین های لیگ برتر بوده؛ اما با این وجود کارنامه دربی برای او همچنان خط تیره را نشان می دهد.

 

1280061

 

  • مهرداد محمدی؛

 

پرسپولیس فصل گذشته فاصله زیادی با جذب این بازیکن نداشت؛ اما در نهایت سپاهان با پول نقد خود گوی سبقت را از پرسپولیس ربود تا این بازیکن رسما زردپوش شود. محمدی البته همواره از علاقه خود به پرسپولیس صحبت کرده و به نظر می رسد به زودی شاهد حضور او در دربی ها خواهیم بود.

 

1273418

دیدگاه‌ها