کد خبر : 1508205 | 09 اسفند 1396 ساعت 09:13 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

باتجربه ترین و جوان ترین مردان دربی 86

15 سال اختلاف سن بین جوانها و پیرمردهای دربی

جوان ترین مرد دربی از استقلال و باتجربه ترین‌شان نیز از پرسپولیس است.

15 سال اختلاف سن بین جوانها و پیرمردهای دربی

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی و مهدی رحمتی همچون فصل گذشته باتجربه ترین بازیکنان دربی به شمار می روند. سیدجلال با 36 سال سن همچنان بهترین مدافع فوتبال ایران به حساب می آید و رحمتیِ 35 ساله نیز هنوز دروازه‌بانی در حد بهترین های آسیاست. تقابل این دو در دربی 84 جذابیت های بسیاری داشت که در نهایت به درگیری ختم شد و حال بار دیگر هواداران آبی و سرخ منتظر تقابل کاپیتان ها در مستطیل سبز هستند؛ تقابلی که در ابتدا با احوال پرسی همراه خواهد بود؛ اما کسی از انتهای آن در دقیقه 90 خبر ندارد!

 

15 سال پس از تولد حسینی و رحمتی، جوان ترین بازیکنان شهرآورد فعلی متولد شدند؛ یعنی دقیقا زمانی که سیدهای فوتبال ایران در حال بازی برای رده های سنی مختلف بودند!

 

امید نورافکن، جوان اول تیم استقلال که در دربی 84 نمایشی بسیار خوب داشت، 20 ساله است و بعد از بشار رسن جوان ترین مرد دربی به شمار می رود. پست تخصصی نورافکن هافبک دفاعی است؛ اما در مناطق مختف زمین به میدان رفته و هیچ بعید نیست اگر در بازی روز پنج شنبه به عنوان یک دفاع کنار به کار گرفته شود.

 

بشار رسن بنیان 21 سال و 2 ماه سن دارد و جوان ترین بازیکن پرسپولیسی دربی پیش رو به حساب می آید. او در شهرآورد قبلی ستاره تیم پرسپولیس بود و در روز نیمکت نشینی مسلمان، نمایش بی نقصی را در میانه میدان ارائه کرد و البته با مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. رسن که در بازی قبلی سرخ ها فیکس بود، امیدوار است در این بازی هم به میدان برود و برای دومین بار حضور در دربی تهران را تجربه کند.

 

البته در بین سرخابی ها بازیکنان جوان دیگری نیز حضور دارند که شانس بازی شان کمتر است: حمیدرضا طاهرخانی با 17 سال، ابوالفضل درویش وند با 21 سال، محمد احسان حسینی با 17 سال، سیدمجید حسینی با 21 سال، صادق محرمی 21 ساله و... .

دیدگاه‌ها