کد خبر : 1508249 | 09 اسفند 1396 ساعت 12:23 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

تبانی در دربی خنده‌دار است 

پروین: پرسپولیس ببازد حالم گرفته می‌شود اما...

اسطوره همیشگی پرسپولیس معتقد است دربی فردا جذاب خواهد شد و ابراز امیدواری کرد سرخپوشان به برتری در این بازی دست یابند.

پروین: پرسپولیس ببازد حالم گرفته می‌شود اما...

به گزارش "ورزش سه"، علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود که در دوران مربیگری نیز به نتایج خوبی برابر این تیم دست یافته در آستانه دربی هشتاد و شش از شانس بالای سرخپوشان برای دستیابی به پیروزی خبر داد و در این رابطه به خبرنگار ما گفت: دربی حساسی است و البته پرسپولیس به نظرم کار را در لیگ تمام کرده و در این بازی تنها برای اینکه شیرینی قهرمانی را برای هواداران زیاد کند به دنبال نتیجه خواهد بود.


وی در واکنش به اینکه پرسپولیسی‌ها با توجه به قهرمانی شاید از انگیزه زیادی برای این بازی برخوردار نباشند گفت: این حرف‌ها اصلا معنی ندارد. شما دو تیم توی کوچه هم به نام استقلال و پرسپولیس بگذارید انگیزه دارید و در این بازی اصلا امتیاز معنا ندارد و تنها برد و باخت است که هر دو تیم برای پیروزی می‌جنگند.


علی پروین در خصوص اینکه گفته می‌شود با توجه به قهرمانی محتمل پرسپولیس طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه دستور برای شکست شاگردان برانکو رسیده تا استقلال هم در این فصل هوادارانش را راضی کند گفت: طی این سال‌ها اینقدر از این حرف‌ها شنیده‌ایم که حد ندارد. اما این‌ها شایعاتی هستند که شما باید مراقب آن باشید و نگذارید بین هواداران هم شکل گیرد. مگر بازیکن و باشگاه و مسوول می‌شود دنبال این مسائل باشند؟ چه کسی راضی می‌شود عمدا ببازد و تبانی در دربی خنده‌دار است و هیچ وقت باورش نکنید. این بازی اینقدر حساسیت دارد که بازیکن نگران یک پاس اشتباه است تا مقابل هوادار به مشکل نخورد بعد بیاید ببازد. اینها را باور نکنید و چه در دوران ما و چه الان از این حرف‌ها زیاد بوده و هست و اصلا هم واقعیت ندارد.


اسطوره باشگاه پرسپولیس در خصوص تقابل وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ گفت: اول باید به هواداران استقلال بابت نتایج خوبی که در آسیا گرفته‌اند تبریک بگویم. پیروزی در این بازی‌ها واقعا هر کسی را خوشحال می‌کند و واقعا استقلال و پرسپولیس معنا ندارد و من از برد آنها مقابل الهلال هم خوشحال شدم. هر دو مربی هم خوب کار کرده‌اند و هر کاری بخواهند بکنند باید تا قبل از بازی انجام دهند چرا که در زمان بازی هیچکس دیگر نمی‌تواند و نمی‌فهمد چه می‌گویند. من اول امیدوارم که بازی جالبی را انجام دهند و هوادارانی که به استادیوم می‌آیند را راضی نگه دارند و بعدش هم هر کدام که بهتر عمل کرد مطمئنا نتیجه هم می‌گیرد.


پروین در پاسخ به این سوال که پرسپولیس قهرمان شده و در صورت شکست احتمالی نگرانی از این بابت وجود ندارد گفت: شما سالی دو تا جام هم بیاوری هر دو هوادار دو تیم انتظار دارند این بازی را ببری. این بازی اصلا فرق دارد و نمی‌توانی بگویی جام گرفته‌اند و قلبا دوست دارم پرسپولیس برنده شود. واقعا حال هواداران را درک می‌کنم و خودم هم اگر پرسپولیس ببازد واقعا حالم گرفته می‌شود.


اسطوره باشگاه پرسپولیس در پایان با ابراز آرزوی موفقیت برای بازیکنان این تیم از علی علیپور به عنوان گلزن سرخپوشان در جدال فردا نام برد و گفت: واقعا این پسر خیلی خوب کار کرده و انگیزه زیادی هم برای بازی فردا دارد. اینقدر هم باتجربه است و تا الان دو دربی هم گل زده و به نظرم می‌تواند با تمرکز بالا در این بازی هم موفق شود. امیدوارم فردا هم یک بازی خوب از دو تیم شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها