کد خبر : 1508283 | 09 اسفند 1396 ساعت 13:52 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

شفر نسبت به بازی رفت با تجربه تر شده است

پاشازاده: به گلزنی تیام خوشبین هستم

پیشکسوت استقلال معتقد است آبی پوشان با کیفیت بالایی که دارند، می توانند برنده دربی 86 باشند.

پاشازاده: به گلزنی تیام خوشبین هستم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده مدافع اسبق استقلال در مورد دربی 86 به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط از همه لحاظ خوب است و به نظرم تیم نسبت به بازی رفت تغییرات زیادی در روند خود داشته است. استقلال فوتبال با کیفیتی بازی می کند و در نتیجه گیری هم موفق بوده است.


او ادامه داد: بازی آخر این تیم مقابل فولاد در اهواز و برد پرگل تیم نشان داد استقلال روز به روز بهتر می شود. از طرفی تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی گرفته و این اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش داده است. 


پاشازاده در مورد ترکیب ایده آل شفر در دربی 86 تصریح کرد: واقعا نمی توان در این مورد چیزی گفت. هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد و باید دید بازیکنان در چه سطحی از آمادگی به سر می برند. اما آنچه مسلم است اینکه شفر نسبت به بازی رفت باتجربه تر شده و با شناختی که از تیم و پرسپولیس پیدا کرده، می تواند روش مناسبی را اتخاذ کند.


وی افزود: سیستم زمانی اهمیت دارد که شما بدانید در چه زمانی از بازی و در چه منطقه ای از زمین باید با چه میزان از بازیکنان خود حضور داشته باشید. به نظرم این مسئله در استقلال به خوبی جا افتاده و هرکسی شرح وظایف خود را به خوبی می داند.


پیشکسوت استقلال در خصوص نتیجه بازی فردا نیز گفت: واقعا نمی توانم پیش بینی خاصی داشته باشم؛ اما می دانم که تیم کیفیت بالایی دارد و می تواند زمینه ساز موفقیت تیم باشد. نتیجه ای نمی توانم بگویم؛ اما استقلال پتانسیل موفقیت و کسب سه امتیاز را دارد. من به برد استقلال خوشبین هستم.


پاشازاده در پایان خاطرنشان کرد: با وجود بازیکنانی مثل امید ابراهیمی و سرور جپاروف میانه زمین می تواند در اختیار استقلال قرار بگیرد و با حضور بازیکن با کیفیتی مثل تیام در نوک خط حمله ترکیب ایده آل شفر شکل خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها