کد خبر : 1508408 | 10 اسفند 1396 ساعت 10:42 | 75.3K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت سکوهای سرخابی در آزادی (گزارش تصویری)

در شرایطی که بیش از 5 ساعت تا شروع دربی 86 باقی مانده، هواداران آبی و سرخ خود را به ورزشگاه آزادی رسانده اند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یکی از حساس ترین دربی های چند فصل اخیر برگزار خواهد شد و در اتفاقی نادر، حتی احتمال قهرمانی در پایان بازی نیز هست و همین شرایط، سبب استقبال فوق العاده هواداران از این بازی شده است.

 

پیش فروش بلیت ها از روز گذشته آغاز شد؛ اما فروش بلیت در ورزشگاه آزادی از ساعت 7:15 بود و هواداران دو تیم از همان لحظه وارد ورزشگاه شدند؛ هواداران مشتاقی که اغلب از شهرستان های مختلف خود را به تهران رسانده اند تا این فوتبال حساس را به نظاره بنشینند.

 

هم اکنون در فاصله بیش از 5 ساعت تا شروع مسابقه حدود 60 درصد از ظرفیت ورزشگاه پر شده و سرعت ورود تماشاگران به استادیوم نیز بسیار سریع است و پیش بینی می شود تا حدود ساعت 1 دیگر صندلی برای نشستن در آزادی وجود نداشته باشد.

 

در طبقه پایین، سکوهای جایگاه و روبروی جایگاه کاملا پر شده اند و نیمی از جایگاه های پشت دروازه نیز در اختیار تماشاگران است. طبقه بالا نیز کم کم پر از هوادارانی می شود که پرچم تیم های محبوبشان را در دست دارند.

 

ترافیک شدید اطراف ورزشگاه و همچنین پارکینگ ها نیز نشان از استقبال شگفت انگیز اهالی فوتبال از حساس ترین بازی فصل است. بازار کری خوانی، فروش اقلام هواداری و رنگ کردن صورت هم در ورزشگاه آزادی داغ است و فضای بسیار جالبی در این منطقه از تهران حکم فرما شده است.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها