کد خبر : 1508475 | 10 اسفند 1396 ساعت 13:54 | 104.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی: او حق نداشته خودسرانه تصمیم بگیرد

جنجال حضور عالیشاه در ویژه برنامه دربی

مسئولان باشگاه تراکتورسازی از حضور امید عالیشاه در یک برنامه تلویزیونی برای دربی ناراحت هستند.

جنجال حضور عالیشاه در ویژه برنامه دربی

کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى با انتقاد از  حضور بازیکن این باشگاه در یک برنامه تلویزیونى به خبرنگار "ورزش سه" گفت: امروز اعلام شده امید عالیشاه بدون اجازه در یک برنامه تلویزیونى در خصوص مسابقه دیگرى حضور پیدا مى کند در حالى که تراکتورسازى به شکل همزمان یک بازى حساس را برگزار مى‌کند و این قطعا مصداق رفتار غیر حرفه اى است.


کاظم محمودى در ادامه گفت: وقتى مدعى فوتبال حرفه اى هستیم باید تابع قوانین حرفه اى باشیم. چطور ممکن است که یک بازیکن که سرباز باشگاه است بدون اجازه در یک برنامه تلویزیونى حاضر شود آن هم در زمانى که تیم خودش به صورت همزمان در یک مسابقه دیگر به میدان رفته است؟


سرپرست تراکتورسازى همچنین اظهار داشت: روز گذشته امید عالیشاه مدعى شد گواهى کسرى خدمت خودش را دریافت کرده و به دنبال انجام کارهاى تسویه حساب است. ما هم به او گفتیم در خصوص این مسئله باشگاه تصمیم گیرى مى کند و ایشان طبق قانون سرباز و بازیکن تراکتورسازى است. مسئولین مرتبط با موضوع در لشگر عاشورا هم این موضوع را تایید کردند که تصمیم گیرى بر عهده باشگاه است و حتى به عالیشاه اعلام شد که باید تابع باشگاه باشد و نمى تواند اقدامى به صورت خودسرانه انجام دهد، چرا که در هر شرایطى سرباز باشگاه است.


محمودی در پایان افزود: در این شرایط چطور بازیکن مى تواند بدون اجازه باشگاه به تهران برود و در یک برنامه تلویزیونى حاضر شود؟  قطعا برخوردهاى لازم در این خصوص صورت مى گیرد، چرا که رفتن بازیکن بدون اجازه باشگاه و حضور در یک برنامه تلویزیونى تمرد تلقى مى شود و ما این موضوع را با قاطعیت و جدیت  پیگیرى خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها