کد خبر : 1508494 | 10 اسفند 1396 ساعت 14:30 | 48.6K بازدید | 0 دیدگاه

بفرمایید این هم شماره ۱۰ آماده‌ی پرسپولیس

هافبک 5 گله‌ی پرسپولیس در صورتی که در این بازی از سوی مدافعان استقلال زیر نظر گرفته نشود می‌تواند ضربه جبران ناپذیری به آنها وارد کند.

بفرمایید این هم شماره ۱۰ آماده‌ی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده که با عملکردی درخشان در ابتدای فصل، امیدوار به موفقیت‌های بیشتر نسبت به گذشته بود با بدشانسی بزرگی مواجه شد و با عمل جراحی دو ماه را دور از ترکیب سرخپوشان پشت سر گذاشت. با این حال بازگشت او بعد از دو هفته نیمکت نشینی با درخشش دوباره‌اش همراه شد تا برانکو ایوانکوویچ نتواند از شماره 10 تیمش چشم پوشی کند. هافبکی که در یکی از درخشان‌ترین فصول خود موفق شده 5 گل زده به نام خود کند و در فاز تهاجمی یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان این تیم محسوب شود.


احمدزاده که با تکنیک و سرعت جالب توجه خود در سمت چپ، یک روز سخت در دربی رفت برای وریا غفوری شکل داده بود، اکنون به چیزی جز درخشش دوباره برابر این مدافع ملی‌پوش و دستیابی به پیروزی بزرگ نمی‌اندیشد. بازیکنی که تنها گل خود برابر استقلال را بیش از سه سال قبل و با پیراهن تراکتور مقابل این تیم به ثبت رسانده بود و ششمین گل این فصل او می‌تواند خاطره انگیزترین آن لقب گیرد اگر مدافعان آبی‌پوش او را به حال خود بگذارند.

دیدگاه‌ها