کد خبر : 1508601 | 10 اسفند 1396 ساعت 19:02 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

شفر به من لطف دارد؛

ابراهیمی: برای انتقام به مصاف العین می‌رویم

امید ابراهیمی معتقد است که حضور فغانی سبب می شود که همه با اعتماد کامل به او، کار خود را انجام دهند.

ابراهیمی: برای انتقام به مصاف العین می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی هافبک تدافعی آبی پوشان پایتخت پس از برتری یک گله تیمش برابر رقیب دیرینه در میکسدزون خبری در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر می کنم که هواداران را خوشحال به خانه فرستادیم و امیدواریم این موفقیت در بازی های داخلی و آسیایی ادامه داشته باشد. البته هنوز کار خاصی نکردیم و به آنها بدهکاریم.


وی در مورد بازی های پرفشار استقلال ادامه داد: بالاخره بازی های سختی بوده و به تیم خیلی فشار آمده و این نشان می دهد که چقدر بچه ها همدل هستند و همینطور پیش می رویم.


ابراهیمی در خصوص اینکه شفر او را بهترین بازیکن ایران دانسته، تاکید کرد: نظر لطف ایشان است؛ من همیشه تلاش کردم که وظیفه ای که مربی به من می دهد را به بهترین شکل انجام دهم و امیدوارم در آینده هم بتوانم این روند را ادامه دهم و بتوانم مثمرثمر باشم.


هافبک تدافعی استقلال در مورد دیدار برابر العین نیز افزود: بازی سختی است؛ فکر می کنم سال قبل اتفاق تلخی افتاد و خیلی بازیکن کم داشتیم ولی امسال فرق می کند و فقط برای موفقیت استقلال می رویم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و خوب نتیجه بگیریم.


هافبک ملی پوش استقلالی ها در مورد اینکه آیا فکر می کردند در مقابل پرسپولیس به برتری دست یابند، بیان کرد: به هر حال فوتبال است و ما سعی می کنیم در هر بازی بهترین بازی را انجام بدهیم. مطمئنا روند تیم ما آنقدر خوب بوده که هم ما و هم هواداران باور داشتند که می توانیم بازی را ببریم.


ابراهیمی در مورد عقب کشیدن استقلال در نیمه دوم افزود: در نیمه اول ما شانس های زیادی داشتیم ولی نیمه دوم ما ناخواسته عقب تر و منطقی تر بازی کردیم تا بتوانیم از تک موقعیت ها استفاده کنیم. در مجموع هم خیلی خوب بود که توانستیم از همین تک گل هم دفاع کنیم


وی در مورد عملکرد داوری هم گفت: فغانی اینقدر داور بزرگی است که اگر دو سوت اشتباه هم بزند مشکلی پیش نمی آید چون همه بازیکنان به او اعتماد کامل دارند.


ابراهیمی در پایان در خصوص حضور ایفانتینیو در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی دیده باشد و حمایت بیشتری از فدارسیون بکند و در نهایت به فوتبال ما بیشتر کمک شود.

دیدگاه‌ها