کد خبر : 1508720 | 11 اسفند 1396 ساعت 11:33 | 226.2K بازدید | 0 دیدگاه

تصویری که باعث اخراج امید عالیشاه شد(عکس)

امید عالیشاه هافبک - مهاجم تیم تراکتور به دلیل حضور در یک برنامه تلویزیونی که به بررسی دربی ۸۶ اختصاص داشت، از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش "ورزش سه"، عالیشاه که در نیم فصل گذشته برای گذراندن دوران سربازی از پرسپولیس به تداکتورسازی رفت و البته واکنش هواداران را برای خود به ارمغان آورد، بعد از حضور در تمرین تراکتور به دلیل محرومیت سرخپوشان به مدت ۶ ماه از بازی منع شد تا دوباره در فصل تازه به عنوان بازیکن سرباز کار خود را در تراکتورسازی ادامه دهد. با این حال مصدومیت های متوالی و مشکلات او در تبریز باعث شد این همکاری هرگز سرانجام خوش نداشته باشد و حالا عالیشاه که گفته می شود کسری خدمت خود را دریافت کرده آماده جدایی از سرخپوشان تبریزی است. 


این بازیکن مازندرانی که از راه آهن به پرسپولیس آمده و در آنجا به عنوان وینگر سرعتی به فوتبال ایران معرفی شده است، قصد دارد کار خود را در پرسپولیس ادامه دهد. این تصویر حضور او را در برنامه روز گذشته نشان می دهد که به همراه محسن خلیلی، آرش برهانی و پیروز قربانی در این برنامه حضور داشته و به سوالات جواد خیابانی پاسخ داد. حضوری که از سوی باشگاه تراکتورسازی به عنوان یک بی مسئولیت حرفه ای مورد برخورد قرار گرفته است.

 


آنها عالیشاه را بازیکن تراکتور می‌دانند و عقیده دارند او باید برای حضور در این برنامه استعلام لازم را از مدیران باشگاه می گرفته است. با این حال عالیشاه هم در جبهه مقابل پیش از آنکه تراکتوری باشد خود را پرسپولیسی می داند و دست به این کار زده است. 


در حال حاضر باشگاه تراکتورسازی به عنوان شاکی عالیشاه مشخص نیست که چه اقدامات بیشتری را علیه این بازیکن صورت بدهد.

دیدگاه‌ها