کد خبر : 1508972 | 12 اسفند 1396 ساعت 10:43 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت محمدرویانیان به محوطه جریمه!

محمد رویانیان که روزگاری تیتر اول رسانه ها بود، حالا فاصله بسیار زیادی از فوتبال ایجاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، او را می توان پرسروصداترین مدیرعامل تاریخ باشگاه پرسپولیس نامید. کسی که ستاره های بسیاری را به این تیم آورد اما هیچ جامی با این تیم کسب نکرد و اوج افتخاراتش، یک نایب قهرمانی لیگ و حذفی و یک پیروزی دراماتیک مقابل استقلال بود. پیشکسوتان پرسپولیس در دوران او مقابل آث میلان صف آرایی کردند و حتا صحبت هایی از بازی با رئال مادرید نیز وجود داشت.

 

اما دوران رویانیان نقاط منفی بسیاری نیز داشت، بدهی به ژوزه یکی از آن ها بود که تا همین چند وقت پیش گریبان سرخ ها را گرفته و آن ها را در آستانه کسر 6 امتیاز قرار داده بود و در نهایت هم با کمک مستقیم و غیر مستقیم هواداران، این غائله ختم به خیر شد.

 

حالا محمد رویانیان از فوتبال فاصله بسیاری دارد و هر چند وقت یک بار، نامش شنیده می شود اما حضور اینفانتینو در ایران، سبب شد تا مدیرعامل سابق قرمزها بار دیگر در محفل رسمی فوتبال دیده شود تا نامش بار دیگر در کنار واژه فیفا قرار بگیرد.

 

او که سرتیپ دوم پاسدار است و روزگاری فرماندهی پلیس راهنمایی رانندگی را هم برعهده داشت، بار دیگر به محوطه جریمه بازگشت اما به نظر می رسد دیگر راه فوتبال و رویانیان از هم جدا شده اند.

 

 

1287255

 

دیدگاه‌ها