کد خبر : 1509212 | 13 اسفند 1396 ساعت 11:08 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

5+2 غایب قطعی الوصل مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال الوصل امارات با تیمی نه چندان کامل به مصاف پرسپولیس می رود.

5+2 غایب قطعی الوصل مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از فردا آغاز می شود و با برگزاری دیدارهای این هفته، دور رفت گروهی به اتمام می رسد.

 

در یکی از بازی های مهم نمایندگان ایران در این هفته، تیم فوتبال پرسپولیس از چارچوب گروه C میزبان الوصل امارات خواهد بود. تیم پرسپولیس با توجه به شکست مقابل السد قطر، نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز این بازی دارد و الوصل هم برای به دست آوردن اولین امتیاز خود در این رقابت ها خواهد جنگید.


خبر خوش برای نماینده ایران در این بازی، غیبت بازیکنان کلیدی الوصل است.

 

تیم اماراتی که دیشب به تهران رسید، 7 بازیکن خود را در اختیار ندارد و با ترکیبی نصفه و نیمه به مصاف صدرنشین لیگ ایران می رود. مهم ترین غایبان الوصل در این بازی، دو ستاره برزیلی و تاثیرگذار این تیم هستند. فابیو لیما، آقای گل لیگ امارات و همچنین کایو کانه دو، مهاجم گلزن و خطرناک الوصل، این تیم را در جدال با پرسپولیس همراهی نمی کنند.

 

در کنار این دو برزیلی، علی سالمین، عبدالله النقبی، عبدالرحمان علی، محمد سرور و وحید اسماعیل دیگر نفراتی هستند که رودولفو آروابارنا از استفاده از آنها محروم خواهد بود.

 

دیدار تیم های پرسپولیس و الوصل از ساعت 17:15 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود. دیگر بازی گروه سوم لیگ قهرمانان را فردا تیم های نسف قارشی ازبکستان و السد قطر برگزار می کنند.

دیدگاه‌ها