کد خبر : 1509244 | 13 اسفند 1396 ساعت 11:24 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل رشید با سومین گلزن خارجی تاریخ امارات

تیم فوتبال ذوب آهن در سومین بازی آسیایی خود میهمان الوحده امارات خواهد بود.

تقابل رشید با سومین گلزن خارجی تاریخ امارات

به گزارش ورزش سه، سومین هفته از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فردا آغاز می شود. در دومین روز بازی های این هفته در منطقه غرب، تیم ذوب آهن ایران میزبان الوحده امارات خواهد بود. این بازی نبرد تیم های دوم لیگ ایران و امارات است و حساسیت بالایی برای هر دو تیم دارد.

 

ذوبی ها با یک برد و یک باخت به جدال رفت و برگشت با الوحده رسیده اند و نیاز دارند تا قبل از رسیدن زمان بازی  های سخت مقابل الدحیل و لوکوموتیو، حداکثر امتیاز را از این حریف اماراتی بگیرند. الوحده اما در دو بازی ابتدایی خود در آسیا هیچ امتیازی به دست نیاورده است. بی انگیزگی این تیم در بازی های قبلی و مسائلی مثل استراحت دادن به بازیکنان مهم در بازی مقابل لوکوموتیو، می تواند احتمال برد ذوب آهن را برابر این تیم بیشتر کند.

 

اما الوحده در صورتی که با تمام قوا در مقابل نماینده ایران قرار بگیرد، بسیار تیم خطرناکی است و از مهره های توانمندی بهره می برد. یکی از مهم ترین بازیکنان الوحده، سباستین تالیابو، گلزن آرژانتینی این تیم است. این بازیکن در رقابت های این فصل لیگ امارات 14 گل به ثمر رسانده و پس از فابیو لیما، در کنار مارکوس برگ دومین گلزن برتر امارات محسوب می شود. او که پنجمین فصل حضورش در فوتبال امارات را تجربه می کند، سابقه آقای گلی در فصل 16-2015 لیگ این کشور را نیز در کارنامه دارد. نکته مهم در خصوص تالیابو این است که چندی پیش او با رسیدن 90 گل در لیگ، پایین تر از آساموا ژیان غنایی و اندرسون برزیلی قرار گرفتو به عنوان گلزن ترین بازیکن تاریخ الوحده و سومین خارجی گلزن تاریخ لیگ امارات تبدیل شد.

 

1287520

 

نبرد این گلزن قهار با دروازه بان و خط دفاعی ذوب آهن سومین تجربه سخت و سنگین مدافعان قلعه نویی در آسیا خواهد بود. رشید مظاهری و مدافعانش پس از مصاف با یوسف العربی، آقای گل لیگ قطر و مارات بیکمائف، آقای گل لیگ ازبکستان، حالا برای رویارویی با بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ امارات آماده می شوند. آمار امیدوارکننده برای ذوبی ها این است که العربی و بیکمائف در دو بازی گذشته در گلزنی به ذوب آهن ناکام بودند. البته بازی مقابل الدحیل با وجود درخشش مظاهری، با اشتباهاتی از سوی خط دفاعی ذوب آهن همراه بود که مقابل لوکوموتیو تا حدود زیادی برطرف شد.

دیدگاه‌ها