کد خبر : 1509301 | 13 اسفند 1396 ساعت 13:51 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال برد و باخت دارد، همانطور که بازی رفت را برده بودیم

پاسخ کامیابی‌نیا به تمدید قرارداد با پرسپولیس

هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس که برانکو را در نشست خبری پیش از دیدار برابر الوصل همراهی می‌کرد، از روحیه مناسب هم‌تیمی‌هایش گفت.

پاسخ کامیابی‌نیا به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی پرسپولیس در نشست خبری دیدار مقابل الوصل حاضر شد و در خصوص این بازی گفت: یک بازی مهم داریم سه امتیاز این بازی خیلی به ما کمک می‌کند. بعد از باخت در داربی خودمان را برای بقیه مسابقه‌ها آماده می‌کنیم. درست است که داربی را باختیم اما در دور رفت این تیم را شکست دادیم و در دور برگشت باختیم. فوتبال برد و باخت دارد. نه تنها من بلکه تمام بازیکنان تلاش می‌کنند که جایگاه پرسپولیس را ارتقا دهند و هواداران در هر بازی خوشحال شوند.


هافبک سرخپوشان با اشاره به موفقیت‌هایی که آنها در کنار هواداران جشن گرفته‌اند از آنها دعوت کرد در بازی فردا حامی تیم خود باشند و در استادیوم حاضر شوند: امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند چرا که سه امتیاز این بازی بسیار مهم است و برای ادامه مسابقه‌ها به آن نیاز داریم.


هافبک پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره عدم حضور بانوان در دیدارهای آسیایی این تیم گفت: شرایط به گونه‌ای است که باید تمهیدات خوبی را برای حضور بانوان در ورزشگاه در نظر گرفت تا بانوان به ورزشگاه بیایند و از تیم مورد علاقه خود حمایت کنند. مسوولان فکری کنند تا بانوان در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند. در رشته‌هایی مانند والیبال، بسکتبال و... بانوان خیلی شیک در سالن حضور دارند و از تیم‌شان حمایت می‌کنند. امیدوارم راه حلی برای حضور بانوان در تمامی ورزشگاه‌ها از جمله ورزشگاه آزادی اندیشیده شود.

 

پاسخ کمال کامیابی نیا به تمدید قراردادش با پرسپولیس نیز در پایان این نشست خبری این بود: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم در این سه سال در پرسپولیس هستم و با برانکو و چنین بازیکنانی هم تیمی بودم. پارسال قهرمان شدیم و امسال هم قهرمانی ما صد در صد است  و خوشحالم در مجموعه‌ای کار می‌کنم که هدفش قهرمانی است. امسال شرایط باشگاه آسان شده و امیدوارم دست به دست هم دهیم و دوباره بتوانیم چنین شرایطی را رقم بزنیم و این شرایط خوب‌مان را ادامه دهیم. خیلی از بازیکنان هنوز قراردادشان تمام نشده و در خصوص تمدید قرارداد صحبتی نشده است.

دیدگاه‌ها