کد خبر : 1509340 | 13 اسفند 1396 ساعت 15:54 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

امتیازات کامل دیدار با الجزیره را می خواهیم؛

ساغلام: گل هایی که می خوریم در فوتبال نیست

سرمربی تراکتورسازی می گوید امیدوار است سه امتیاز دیدار با الجزیره را کسب کند.

ساغلام: گل هایی که می خوریم در فوتبال نیست

به گزارش "ورزش سه"،  ارطغرول ساغلام در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما هر 4 روز یک بازی برگزار می‌کنیم. در 2 بازی قبلی لیگ قهرمانان خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی کسب کردیم ولی از این فرصت‌ها بهره کافی را نبردیم.


وی افزود: حال باید در یک هفته 2 بازی با الجزیره داشته باشیم که می‌خواهیم در هر 2 بازی با عملکرد خوبی زمین مسابقه را ترک کنیم چون ما به امتیازات این بازی نیاز داریم و با کسب امتیازات لازم می‌خواهیم در گروهمان شرایط بهتری کسب کنیم.

 

سرمربی تیم تراکتورسازی تصریح کرد: می‌دانیم که با یک تیم خوب بازی داریم و الجزیره بازیکنان خوبی در اختیار دارد. بازی فردا یک بازی زیبا خواهد بود و امیدوارم کیفیت بالایی داشته باشد.

 

ساغلام تصریح کرد: محمد ایران پوریان تنها محروم تیم ما خواهد بود و به‌جز او غایب دیگری نداریم. امیدوارم یک بازی زیبا انجام دهیم. در 2 بازی پیش رو می‌خواهیم نتایج کافی را کسب کنیم و در بازی دوم با الجزیره در تبریز می‌توانیم با حضور هوادارانمان بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

 

وی تأکید کرد: ما در بازی الاهلی و الغرافه بدشانسی آوردیم. 2 گلی که مقابل الغرافه خوردیم در فوتبال خیلی کم دیده‌شده است. می‌توان اسم این را بدشانسی در فوتبال دانست و در کنار آن موقعیت‌هایمان را نیز ساده از دست دادیم که باید این بار مقابل الجزیره از تک‌تک فرصت‌ها استفاده کنیم و بتوانیم از این طریق امتیازات کامل بازی را به دست آوریم.

دیدگاه‌ها