کد خبر : 1509344 | 13 اسفند 1396 ساعت 15:58 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

شربتی: شکست‌های قبلی ما را باتجربه کرد

مدافع تراکتورسازی می گوید این تیم در برخی از دقایق از نظر بدنی عملکرد خوبی نداشته است.

شربتی: شکست‌های قبلی ما را باتجربه کرد

به گزارش "ورزش سه"، رضا شربتی در نشست خبری پیش از بازی با الجزیره امارات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سرمربی تیم تشکر می‌کنم که دعوت کردند تا در این نشست خبری حاضر شوم. امیدوارم فردا و در بازی‌های بعدی جواب اعتماد او را بدهم.


وی افزود: همه دیدند که ما در 2 بازی قبلی مستحق باخت نبودیم و از لحاظ آماری همه‌چیز به نفع ما بود ولی فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و نتیجه را واگذار کردیم. درحالی‌که ما به‌هیچ‌وجه مستحق باخت نبودیم.


بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: همان‌طور که سرمربی ما در جلسات با بازیکنان گفته است 2 بازی قبلی تمام‌شده و از تجربیات این بازی‌ها فردا استفاده می‌کنیم تا بتوانیم امتیازات کامل بازی را کسب کنیم.


شربتی تصریح کرد: الجزیره تیم خوبی است و مثل تیم ما مالکیت خوبی بر بازی دارد و امیدوارم این بار از نظر امتیازی هم بتوانیم با 3 امتیاز کامل به تبریز بازگردیم و در کنار شایستگی که در بازی‌های قبلی هم داشتیم بتوانیم امتیازات لازم را هم کسب کنیم.


بازیکن تراکتورسازی درباره روند آمادگی تیم گفت: همان‌طور که بازی‌های قبلی نشان داده تیم ما از هر لحاظ آماده است و فقط در کسب امتیاز و گلزنی ناموفق بودیم. بازی‌های ما فشرده است و شاید در برخی دقایق ازنظر بدنی عملکرد خوبی نداشته باشیم ولی در کل تیم آماده‌ای داریم.


وی ادامه داد: 2 بار فیلم بازی الجزیره را دیدیم و آنالیز خوبی از این تیم داریم و با شناخت کامل از حریف در بازی فردا حاضر می‌شویم.

دیدگاه‌ها