کد خبر : 1509477 | 14 اسفند 1396 ساعت 08:24 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور در پی دومین دبل آسیایی

علی علیپور در لیگ هفدهم به تنهایی بیشتر از تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان گل زده است.

علیپور در پی دومین دبل آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در حالی با 17 گل زده تا پایان هفته بیست و پنجم عنوان آقای گلی لیگ هفدهم را در اختیار دارد که در سه دیدار اخیر تیمش در لیگ و آسیا موفق به گلزنی نشده است. جالب است بدانید پرسپولیسی ها در این فصل به جز دیدار سپاهان، در هر بازی که علیپور موفق به گلزنی شده با کسب سه امتیاز از زمین خارج شده اند.


آقای گل لیگ در مصاف با استقلال خوزستان و استقلال تهران نتوانست گلی به ثمر برساند. او در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با السد نیز گلی نزد تا آمار 270 دقیقه بدون گل زده را از خود بر جای بگذارد. علیپور که در دیدار رفت با استقلال زننده تک گل سه امتیازی تیمش از روی نقطه پنالتی بود، در دیدار برگشت در گلزنی ناکام بود تا حالا نوک پیکان انتقادات را به سمت خود ببیند. مهاجم سرخپوشان در 4 دیدار مقابل استقلال خوزستان، پیکان و صنعت نفت (رفت و برگشت) موفق به دبل شد تا از این حیث نیز در لیگ هفدهم رکورددار باشد.


وقتی آمار گل زده تیم های لیگ برتری را می بینیم متوجه می شویم تعداد گلهای زده این بازیکن از گلهای زده تیم هایی مثل استقلال خوزستان و سیاه جامگان بیشتر است. علیپور با شم بالای گلزنی اش در این فصل نگذاشت تا خلاء مهدی طارمی در ترکیب پرسپولیس احساس شود؛ اما توقع بالا از او باعث شده تا پرسپولیسی ها او را مخاطب نقدهایشان قرار دهند.


علیپور در دو دیداری که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی و السد در ترکیب تیمش قرار گرفت، در بازی اول تیمش نیز موفق به دبل آسیایی شد تا سه امتیاز پرسپولیس تا اینجای کار مدیون درخشش او باشد. او با دو گل زده در اولین بازی آسیایی پرسپولیس انگیزه خود برای درخشش و کسب آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا را به نمایش گذاشت. اما در دیدار مقابل السد قطر که قدرتمندترین تیم این گروه به شماره می رود، مهاجم سرخپوشان به صخره سخت دفاعی حریف برخورد کرد و عملکرد نه چندان مثبت تیمش نیز برای ناکامی او کافی بود تا در دستیابی به گل ناکام بماند.


حالا او در دیدار با الوصل ضعیف‌ترین تیم گروه سوم این فرصت را دارد تا با گلزنی هایش هم سه امتیاز این بازی خانگی را برای تیمش به ارمغان بیاورد و هم خیز بلندی به سمت آقای گلی در آسیا بردارد.

دیدگاه‌ها