کد خبر : 1509522 | 14 اسفند 1396 ساعت 10:36 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران برانکو را سورپرایز می‌کنند

اتفاقات اخیر در فضای اجتماعی و البته سکوهای استادیوم شهید کاظمی، دلگیری و نومیدی تلخی را در اردوگاه پرسپولیس شکل داده است.

هواداران برانکو را سورپرایز می‌کنند

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس دربی هشتاد و ششم را واگذار کرد تا به زعم هواداران تمام دستاوردهای چند وقت اخیر آنها تحت شعاع قرار گیرد که نمود آن طی روزهای اخیر و در فضای اجتماعی و سکوهای شهید کاظمی کاملا مشهود بود.


با این حال خاطرات خوب گذشته و وفاداری خاص هواداران پرسپولیس که علیرغم اتفاقات تلخ گذشته همواره در کنار تیم حاضر بوده‌اند باعث می‌شود اکنون بازیکنان و کادرفنی انتظار داشته باشند تا همچون روز پایانی فصل پانزدهم یا همین فصل گذشته و بعد از دربی ۳-۲ مقابل استقلال بار دیگر غافگیر و شرمنده هواداران شوند.


هواداران امروز می‌توانند به پاس یک فصل خوب از حیث کسب نتیجه بار دیگر با وفاداری مثالزدنی خود این شائبه بحران در اردوگاه سرخ‌ها علیرغم کسب قهرمانی را از ذهن رقبای این تیم خارج کرده و با هت تریک در حمایت خاص و منحصربفرد خود یک روز تاریخی دیگر در آزادی و در این باشگاه رقم بزنند.


مطمئنا برانکو و تیمش که طی سه فصل اخیر با کسب سه جام روزهای شیرینی را برای هواداران شکل داده‌اند، شایسته این قدرشناسی و سورپرایز احتمالی هستند و این عاملی خواهد بود تا در ادامه مسیر به موفقیت‌های بیشترشان کمک کند.


دیدار امروز پرسپولیس مقابل الوصل امارات از ساعت ۱۷:۱۵ و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها