کد خبر : 1509524 | 14 اسفند 1396 ساعت 10:43 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: صحنه آهسته گل من را نشان بدهید

سپیدرود رشت در حالی در بازی مقابل پدیده یک بر صفر شکست خورد که در وقت‌های تلف شده دروازه این تیم را باز کرد، ولی کمک‌داور آن را آفساید گرفت.

غلامی: صحنه آهسته گل من را نشان بدهید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت روزنامه گل، سپیدرود رشت در حالی در بازی مقابل پدیده یک بر صفر شکست خورد که در وقت‌های تلف شده دروازه این تیم را باز کرد ولی کمک‌داور آن را آفساید گرفت. زننده این گل توحید غلامی بود که به «گل» گفت: «شک ندارم گل من سالم بود چون حدود یک متر از بازیکن پدیده عقب بودم و اصلا نمی‌توانست آفساید باشد. متاسفانه در همان صحنه مصدوم هم شدم و نتوانستم بلند شوم و اعتراض کنم. مشکل دیگری هم که وجود داشت تلویزیون مشهد اصلا صحنه آهسته را نشان نداد تا آنهایی که باید متوجه موضوع می‌شدند، نشوند. آخر چه لزومی دارد که تلویزیون صحنه آهسته گل را نشان ندهد. تازه استادیوم امام رضا (ع) دوربین روی خط هم داشت که به‌راحتی می‌توانست به طور دقیق خط آفساید را مشخص کند.»


او ادامه داد: «یک  امتیاز برای ما خیلی مهم بود که خیلی راحت آن را گرفتند. من نمی‌دانم وقتی کمک‌داور جای مناسبی قرار نگرفته بود چطور توانست گل را‌ آفساید تشخیص دهد؟!»


هافبک سپیدرود در پایان نیز گفت: «امیدوارم این اتفاق به حواشی اخیر علی کریمی ربط نداشته باشد و همه‌چیز طبیعی پیش برود. ما در هر بازی کلی از داوری ضرر می‌کنیم که اگر ادامه پیدا کند کارمان را برای بقا سخت‌تر خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها