کد خبر : 1509667 | 14 اسفند 1396 ساعت 19:30 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

10 دقیقه توفانی و سه موقعیت گل 

الوصل لقمه گلوگیردور برگشت لیگ قهرمانان

حریف اماراتی پرسپولیسی ها که در دیدار امروز با دو گل بازی را واگذار کرد با حملات خود در دقایق پایانی نشان داد در دور برگشت رقابت های می تواند تبدیل به لقمه ای گلوگیر برای تیم های حاضر در گروه سوم لیگ قهرمانان شود.

الوصل لقمه گلوگیردور برگشت لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، الوصل امارات را می توان  یکی از بدشانس ترین تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2018 دانست چرا که با آغاز بازی های این تیم در مرحله گروهی تعدادی از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت نتوانستند برای آنها به میدان بروند و این اتفاق مهمترین دلیل این تیم برای سه شکست پیاپی بود.


اما در نیمه دوم و در حالی که به دقایق پایانی نزدیک می شدیم الوصلی ها با خروج از زمین خود توانستند چند حمله خطرناک روی دروازه پرسپولیسی ها تدارک ببینند. حملاتی که اگر با مهربانی داور همراه می شد می توانست یک پنالتی برای آنها به دنبال داشته باشد . 


کرنرهای پیاپی تیم اماراتی و ضربات خطرناک آنها به سوی دروازه سرخ ها باعث شد تا بیرانوند حداقل دو سیو به موقع داشته باشد و در حالی که همه زمان بازی را در آرامش گذرانده بود در دقایقی پایانی مجبور به نشان دادن واکنش شود. 


الوصلی ها در اولین دیدار خود در دور برگشت رقابت های لیگ باز هم باید با پرسپولیس روبرو شوند. آنها یک هفته پس از شکست در تهران باید در خانه برابر شاگردان برانکو قرار گیرند و به گونه ای که در 10 دقیقه پایانی بازی امروز در میدان حضور داشتند نشان دادند می توانند برای هر سه تیم پرسپولیس و نسف قارشی و السد لقمه ای گلوگیر شوند و حتی معادلات صعود از گروه سوم لیگ قهرمانان را به هم بریزند. 

 

1287933

 


عکس ها: پیام پارسایی

دیدگاه‌ها