کد خبر : 1509689 | 14 اسفند 1396 ساعت 20:19 | 76.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسلمان: بهتر از پرسپولیس نداریم

هافبک پرسپولیس از علاقه قلبی خود برای تمدید با باشگاه پرسپولیس پرده برداشت و از تک تک طرفداران این تیم تشکر کرد.

مسلمان: بهتر از پرسپولیس نداریم

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان در خصوص صدرنشینی و احتمال صعود تیمش در آسیا گفت : ما صد در صد صعود می‌کنیم و فکر می‌کنم صدرنشین هم شویم . چون یک بازی با همین تیم در امارات داریم و بازی با السد هم در خانه ما خواهد بود و ان شاالله با برد در آن بازی به عنوان صدرنشین صعود می‌کنیم . 


وی در رابطه با بازگشتش به ترکیب پرسپولیس بعد از مدت‌ها گفت: اول از همه دست تک تک طرفداران را می‎‌بوسم . آن‌ها بودند که به من در پرسپولیس ارزش دادند . همان‌طور که دیدید من شش هفته حتی یک دقیقه بازی نکردم و در این مدت نه حرفی زدم و نه اعتراضی وارد کردم . حالا خدا را شکر امروز وارد زمین شدم و سهم کوچیکی در برد تیمم داشتم و از آقای برانکو تشکر می‌کنم . کار من فقط بازی کردن است و مربی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنی در مسابقه حاضر شود . 


مسلمان در خصوص آینده‌اش در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد : تیم بهتر از پرسپولیس نداریم . من از صمیم قلب دوست دارم در این تیم بمانم و اگر شرایط جور شود حتما با تیم محبوبم تمدید می‌کنم . 


هافبک پرسپولیس در پاسخ به سوالی در رابطه با توصیه باشگاه برای بازی کردن وی در این بازی گفت : اگر باشگاه قصد داشت که توصیه کند ، می‌توانست زودتر این کار را انجام بدهد . در تیم ما سرمربی تصمیم می‌گیرد که کدام بازیکن بازی کند . متاسفانه بعضی روزنامه‌ها شایعه درست کردند که من با سپاهان توافق کردم . من تمام این حرف‌ها را شایعه می‌دانم و تکذیب می‌کنم و به نظرم درست نیست در این مقطع از فصل با تیم دیگری مذاکره کرد . گزینه اول من تیم پرسپولیس است و اگر این باشگاه من را نخواهد تصمیم می‌گیرم با تیم‌های دیگر مذاکره کنم .

دیدگاه‌ها