کد خبر : 1509795 | 15 اسفند 1396 ساعت 10:08 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوست داریم بازی شماره 100 را با برد پشت سر بگذاریم

مدافع العین: برای استقلال احترام قائل هستیم

مدافع تیم العین امارات اعلام کرد که در نهایت احترام به استقلالی ها برای برد به میدان خواهیم رفت.

مدافع العین: برای استقلال احترام قائل هستیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم استقلال امروز در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات قرار می گیرد و هواداران آبی بعد از بردهای قبلی امیدوار هستند تا یک پیروزی ارزشمند دیگر در کارنامه تیم شان ثبت شود.


محمد احمد، مدافع العین امارات در آستانه بازی با استقلال در خصوص مسابقه امروز اظهار داشت: ما انگیزه بسیار بالایی داریم تا با تیم استقلال بازی کنیم. بازی های آسیایی با مسابقات داخلی تفاوت زیادی دارد و ما تمرکزمان را گذاشته ایم تا جلوی استقلال یک بازی خیلی خوب انجام دهیم.


وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای استقلالی ها قائل هستیم، برای کسب 3 امتیاز تلاش می کنیم. هواداران از ما می خواهند به بهترین شکل وارد زمین شویم و کارهای فنی را آنطور که مربی می خواهد انجام دهیم. باید مقابل استقلال از اول تا آخر با تمرکز بالا بازی کنیم و از طرفی حضور هواداران در ورزشگاه نیز این اعتماد به نفس را به ما می دهد تا برای 3 امتیاز تلاش مان را به کار بگیریم.


محمد احمد درباره اینکه بازی با استقلال صدمین بازی العین در لیگ قهرمانان است، گفت: ما در همه بازی ها هدفمان پیروزی است. طبیعی است که دوست داشته باشیم بازی شماره 100 را هم با برد پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها