کد خبر : 1509841 | 15 اسفند 1396 ساعت 13:27 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال در سومین هفته لیگ قهرمانان

به یاد گل‌های فرهاد، هوار و حنیف

استقلال امروز در یک بازی حساس و انتقامی در امارات به مصاف العین می رود تا روند خوبش را در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه بدهد.

به یاد گل‌های فرهاد، هوار و حنیف

به گزارش " ورزش سه" بی تردید بازی استقلال و العین یکی از حساس ترین مسابقات هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا است. استقلال که شرایط بسیار خوبی در بازی های هفته های اخیر داشته و پیروزی بزرگی مقابل الهلال و پرسپولیس به دست آورده است، امروز عصر در ابوظبی میهمان العین است. استقلالی ها انگیزه بسیار بالایی دارند تا شکست سنگین تیمشان را در لیگ قهرمانان فصل قبل مقابل العین جبران کنند. 

 


آبی ها در ایستگاه سوم


استقلال در 9 دوره از لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است و البته یک بار به دلیل عدم ارسال به موقع مدارک از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد. در اینجا نگاهی به عملکرد استقلال در هفته سوم ادوار حضورش در لیگ قهرمانان آسیا داریم:

 


 2017 (برد در تاشکند)


استقلال در هفته سوم لیگ قهرمانان در سال 2017 در تاشکند به مصاف لوکوموتیو ازبکستان رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. فرشید اسماعیلی و علی قربانی گل های استقلال را به ثمر رساندند. استقلال در این فصل به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کرد.

 


2014 (مساوی در امارات)


در سال 2014 استقلال در سومین هفته از مرحله گروهی در امارات میهمان الجزیره بود و این بازی با نتیجه دو بر دو مساوی شد. محمد قاضی و حنیف عمران زاده دو گل استقلال را در این بازی به ثمر رساندند. استقلال در این سال و در پایان مرحله گروهی، سوم شد و صعود نکرد.

 


 2013(شکست غول)


در سال 2013 استقلال در هفته سوم مرحله گروهی الهلال، غول فوتبال عربستان را با نتیجه دو بر یک شکست داد. پژمان منتظری و آرش برهانی گل های استقلال را در برابر الهلال به ثمر رساندند. استقلال در این سال به عنوان تیم اول صعود کرد.

 


2012 (باخت با گل زندی)


استقلال در سال 2012 و در هفته سوم در امارات میهمان الجزیره بود؛ اما این بار نماینده ایران در این مسابقه با نتیجه دو بر یک شکست خورد. تک گل استقلال را در این بازی فریدون زندی به ثمر رساند. استقلال در این سال به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی صعود کرد.

 


2011 (برد پرگل در ازبکستان)


استقلال در سال 2011 در ازبکستان یک نتیجه فوق العاده گرفت. در هفته سوم، استقلال در ازبکستان میهمان پاختاکور بود و با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید. هوارملامحمد، فرهاد مجیدی، سید مهدی سیدصالحی و آرش برهانی 4 گل استقلال را به ثمر رساندند. استقلال در این سال سوم شد و از گروهش صعود نکرد.

 


2010 (پیروزی با گل های فرهاد)


در سال 2010 و در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در قطر با سه گل، الغرافه را درهم کوبید. فرهاد مجیدی 2 گل و پژمان منتظری یک گل استقلال را در این بازی به ثمر رساندند. استقلال در این سال به عنوان تیم دوم صعود کرد.

 


2009 (باخت به ام صلال)


سال 2009 استقلال در هفته سوم و مرحله گروهی لیگ قهرمانان در تهران به مصاف ام صلال رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. استقلال در این سال در گروهش چهارم شد و صعود نکرد.

 


2002-2003 (شکست از العین)


استقلال در لیگ قهرمانان سال 2002-2003 و در هفته سوم به مصاف العین رفت. این بازی که در امارات برگزار شد با نتیجه سه بر یک به نفع العین به پایان رسید. علی سامره تک گل استقلال را به ثمر رساند و در نهایت به عنوان تیم سوم از گروهش صعود نکرد.

دیدگاه‌ها