کد خبر : 1509971 | 15 اسفند 1396 ساعت 21:39 | 173.3K بازدید | 0 دیدگاه

شبی که داور نقش اول هزاع‌بین‌زاید بود

استقلال برای شکست العین یک یار کم داشت

استقلال امشب برای شکست العین فقط یک نفر را کم داشت و بازی بی نقص آبی ها برای رسیدن به نتیجه نهایی سد راه محکمی به نام داور داشت.

استقلال برای شکست العین یک یار کم داشت

به گزارش "ورزش سه"، امشب استقلال با 2 استراتژی متفاوت در دو نیمه برابر العین بازی کرد، آبی ها در نیمه اول با دستور شفر پرس را از جلوی زمین آغاز کردند و ضمن این که موقعیتی به حریف خود ندادند یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند که البته نتیجه نداد.


اما در نیمه دوم و در حالی که همه انتظار داشتند استقلال برای کسب نتیجه تساوی عقب تر از نیمه اول بازی کند، با این حال شفر بازی هجومی را در دستور کار قرارداد و بازی مسلط آبی ها باعث شد العین مجبور به دفاع کردن شود.


در دقیقه 52 بازی مامه تیام پاس بی نقص فرشید اسماعیلی را وارد دروازه العین کرد تا آبی ها در همان ابتدای نیمه دوم نشان بدهند برای پیروزی وارد زمین شده اند.


بعد از این گل بازی تحت تسلط آبی ها بود؛ اما اشتباه روزبه چشمی و سیدحسین حسینی باعث شد مارکوس برگ گل تساوی را بزند و دقیقا از این دقیقه بود که نقش مهم بن یعقوب، داور بازی شروع شد.


در دقیقه 76 بازی در حالی که فرشید اسماعیلی کوچکترین برخوردی با حریف خود نداشت و به گفته تمام کارشناسان داور باید تمارض بازیکن العین را اعلام می کرد، این صحنه را خطای پنالتی اعلام کرد تا مارکوس برگ خود را برای زدن دومین گل خود آماده کند؛ اما دبل سیو حسینی باعث شد اولین اشتباه داوری به ضرر استقلال تمام نشود.

 

 


اما بعد از این صحنه استقلال که ظاهرا فقط به 3 امتیاز بازی فکر می کرد دوباره آهنگ تهاجمی گرفت و باز هم روی پاس گل و گل فرشید اسماعیلی و تیام از حریف خود جلو افتاد تا بعد از این گل دوباره نقش آفرینی داور برای فرار العین از شکست آغاز شد و در دقیقه 89 بازی در حالی که منتظری حتی برخورد جزیی هم با بازیکن العین نداشت، بن یعقوب هم به او کارت زرد نشان داد و هم نقطه پنالتی را نشان داد تا العین بتواند گل تساوی را بزند.


این عکس ها چهره بهت زده بازیکنان استقلال از تصمیم عجیب داور در ثانیه های پایانی بازی را نشان می دهد که در آن آنها کاملا ملتمسانه به بن یعقوب نگاه می کنند و از او می خواهند که شب فوق العاده آنها را خراب نکند.


آنچه مسلم است امروز استقلال برای پیروزی هم استراتژی داشت و هم استحقاق؛ اما شاید شفر و شاگردانش هرگز فکر نمی کردند برای کسب 3 امتیاز بازی به جز برتری تاکتیکی باید با داور هم رقابت کنند.

 

 

 

 

 


عکس ها: سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها