کد خبر : 1510032 | 16 اسفند 1396 ساعت 09:31 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمله تند رسانه های امارات به سرمربی العین

الاتحاد؛ سناریوی غریب استقلال برای "روسا"

توقف پرگل و جنجالی در سومین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر استقلال باعث شد تا رسانه های اماراتی انتقادات تندی علیه سرمربی کروات صدرنشین این کشور داشته باشند.

الاتحاد؛ سناریوی غریب استقلال برای "روسا"

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین بازی های شب سوم گروه مرگ لیگ قهرمانان در ورزشگاه هزا بن زائد العین میان بنفش پوشان این شهر و استقلال برگزار شد که در پایان، این بازی جنجالی با تساوی 2-2 به پایان رسید. نتیجه ای که داور نقش اول آن را بازی کرد و با گرفتن دو پنالتی مشکوک به سود میزبان مانع شکست خانگی "روسا" در مقابل دیدگان طرفدارانشان شد.


در شرایطی که اماراتی ها انتظار نمایش بهتری از العین به عنوان صدرنشین لیگ امارات و امید اول این کشور برای قهرمانی در آسیا داشتند شاگردان زوران مامیچ اصلا انتظارات را برآورده نکردند تا نمایش قابل قبول استقلال با رهبری وینفرد شفر تمجید رسانه های امارات را برانگیزد. روزنامه الاتحاد امروز در گزارش خود از حاشیه بازی شب گذشته نوشت: «استقلال سناریوی غریبی برای صدرنشین امارات رقم زد و تنها تعویض پایانی بود که باعث شد تا روسا در خانه از شکست بگریزند».


این روزنامه ادامه داد: «استقلال با آن تیمی که چند ماه قبل مقابل العین شکست سنگینی متحمل شده بود اصلا قابل قیاس نبود چون آنها در ورزشگاه هزا بن زائد نمایشی برتر از صدرنشین لیگ امارات ارائه دادند و با نمایش بدون ترس و شجاعانه خود سناریوی بدی برای بنفش ها رقم زدند. در این بین زوران مامیچ سرمربی کروات العین هم نتوانست در جنگ تاکتیکی با وینفرد شفر کاری از پیش ببرد».


این روزنامه در ادامه گزارش خود از مامه بابا تیام ستاره سنگالی استقلال به عنوان برگ برنده وینفرد شفر در مقابل العین نام برد. این در حالی است که سایر رسانه های امارات نیز همچون الاتحاد با تحلیل های تند از مامیچ و بازیکنان العین انتقاد کردند و مدعی شدند انتظار نمایشی بهتر از بنفش ها مقابل استقلال را داشتند.

دیدگاه‌ها