کد خبر : 1510122 | 16 اسفند 1396 ساعت 15:05 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی گلزن جدید گیلانی ها

پدیده علی کریمی برای پنج بازی باقیمانده سپیدرود

توحید غلامی را می توان یکی از بهترین بازیکنان این روزهای سپیدرود دانست.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک بازیساز سپیدرود پس از گلزنی برابر سایپا، در دیدار تیمش مقابل پدیده موفق به گلزنی شد که در نهایت سودی برای گیلانی ها نداشت چرا که توسط داور مسابقه آفساید اعلام شد.

 

سپیدرودی ها یکی از تیم های حاضر در منطقه قرمز لیگ برتر محسوب می شوند و به همین دلیل در دیدارهای باقیمانده خود باید حداکثر امتیازات را به دست بیاورند. آنها پس از پیروزی ارزشمند برابر سایپا، در دیدار برابر پدیده نیز می توانستند با امتیاز زمین را ترک کنند اما این اتفاق با آفساید اعلام شدن تنها گل این تیم که توسط توحید غلامی به ثمر رسید، هرگز نیفتاد و در نهایت شاگردان کریمی با شکست در مشهد به کار خود پایان دادند.


در این میان یکی از بهترین بازیکن های تیم گیلانی حاضر در لیگ برتر توحید غلامی هافبک 26 ساله سپیدرود است که در این فصل از مهره های موثر تیمش به حساب می آید بعد از آمدن علی کریمی به این تیم به مهره مورد علاقه جادوگر تبدیل شده است.


غلامی در این فصل 2 بار برای تیمش گلزنی کرده است. یک بار در دقیقه 45 دیدار با گسترش فولاد در هفته هجدهم  که با شکست 2 بر یک سپیدرودی ها همراه بود. یک بار هم در دیدار ماقبل سایپا در هفته بیست و چهارم گل اول تیمش را به ثمر رساند تا علی کریمی در بازی بزرگ سال موفق به شکست علی دایی شود.


غلامی که  سابقه عضویت در باشگاه‌های استقلال تهران، پارسه تهران و شهرداری بندرعباس و نفت تهران را دارد، در آخرین بازی تیمش مقابل پدیده در حالیکه بازی تا دقیقه 93 با یک گل به سود میزبان رو به پایان بود، موفق شد با فرصت طلبی گل تساوی را به ثمر برساند که این گل توسط داور مسابقه آفساید اعلام شد. جادوگر در هفته های اخیر نشان داده که اعتماد زیادی به این هافبک گلزن دارد و برای 5 بازی آینده تیمش حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

 

1288412

دیدگاه‌ها