کد خبر : 1510410 | 18 اسفند 1396 ساعت 10:45 | 603K بازدید | 0 دیدگاه

بازی جدید یا پشیمانی قلبی؟

عجیب ولی واقعی؛ درخواست نیمار برای بازگشت

نیمار بسیار زودتر از آنچه که تصور می شد از ترک بارسلونا پشیمان شده و قصد بازگشت دارد.

عجیب ولی واقعی؛ درخواست نیمار برای بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته بود که نیمار پس از یک ماه پرحاشیه و انتشار اخبار ضد و نقیض، در نهایت خبر از ترک بارسا داد و رسما تقاضای جدایی کرد. طبیعی بود که بارسلونا با جدایی او مخالفت کند و به همین دلیل پی اس جی راهی جز پرداخت 222 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد او  نداشت.

 

 

1287289

 

 

به این ترتیب نیمار با خراب کردن تمام پل های پشت سر خود بارسلونا را ترک کرد و هرچند 222 میلیون یورو به خزانه باشگاه تزریق شد؛ با این حال زخم های این خیانت هنوز هم بر پیکره بارسا به چشم می خورد. نیمار به سرعت در پی اس جی به یک بازیکن همه کاره بدل شد اما این موضوع به مذاق برخی بازیکنان خوش نیامد و شاهد اختلافات جدی او به خصوص با کاوانی بودیم.

 

چند ماه از حضور نیمار در پی اس جی می گذرد و در همین مدت اندک اخبار متفاوتی در مورد نارضایتی او از کیفیت لیگ فرانسه و نیز کادر فنی باشگاه پاریسی شنیده شده است. به خصوص حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان توسط رئال نیز برای نیمار یک ناامیدی مطلق محسوب می شد و او حالا بیش از گذشته از پیوستن به این باشگاه پشیمان است.

 

در همین رابطه امروز موندودپورتیوو ادعای عجیبی را مطرح کرد و البته از صحت این ادعای خود نیز اطمینان دارد.

گویا نیمار ماه گذشته و پیش از مصاف با رئال، برای مسی و یکی دو بازیکن دیگر بارسا که هنوز هم با آنها در ارتباط است، پیغام فرستاده که تمایل به بازگشت دارد. او این درخواست را مستقیما به یکی از مدیران بلندپایه بارسا که در انتقالش به بارسا در سال 2013 نیز نقش مهمی داشت نیز مطرح کرده است.

 

 

1288704

 

 

البته نیمار می داند که جدایی او در تابستان پیش رو نزدیک به صفر است و الخلیفی هرگز با این موضوع موافقت نخواهد کرد بلکه او از حالا به تابستان 2019 می اندیشد و در صحبت با مدیر بارسا از وی خواسته است که تمام راه هایی که به بازگشت او ختم خواهد شد را مورد بررسی قرار دهد.

 

با این حال موندودپورتیوو اعتقاد دارد که این درخواست ممکن است سیاست خاصی از سوی نیمار نیز باشد چرا که همه می دانند رئال برای تابستان 2019 به شدت خواهان جذب اوست و نیمار هم قصد ندارد لقب خائن را بروی پیشانی خود ثبت کند.

او در حال حاضر یک پرونده علیه بارسا در دادگاه دارد و باشگاه نیز از وی شکایت کرده است. این رابطه شکرآب، فعلا هرگونه احتمال بازگشت را رد می کند. به همین دلیل ممکن است هدف نیمار از ارائه این درخواست توجیه پیوستن احتمالی اش به رئال باشد. اینکه علاقه قلبی او بازگشت به بارسا بود اما با این درخواست مخالفت شد و در نهایت او محبور شد به رئال بپیوندد که برای جذبش بی تاب بود.

نیمار پیش از این ثابت کرده است که بازی کردن با باشگاه بزرگی چون بارسلونا را به خوبی بلد است. از حالا تا تابستان 2019 زمان زیادی باقیمانده و فعلا راهی نیست جز اینکه به انتظار نشست.

 

دیدگاه‌ها