کد خبر : 1510473 | 18 اسفند 1396 ساعت 16:17 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوت‌های بحث‌برانگیز علیه شگفتی‌سازان حذفی

داور آتش‌نشان فوتبال ایران قضاوتی بحث‌ برانگیز در نیمه اول دیدار استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل داشت.

سوت‌های بحث‌برانگیز علیه شگفتی‌سازان حذفی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان نیمه اول دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل خونه به خونه بابل را با پنالتی‌ای که در دقیقه 16 توسط میثم دورقی تبدیل به گل کرد، با برتری یک بر صفر به اتمام رساند تا درآستانه صعود به فینال قرار بگیرد.

 

اما حمید حاج‌ملک، داور این مسابقه قضاوت پُر بحثی در این دیدار داشت، طوری که در دقیقه 14 بعد از پاس حکیم نصاری، این داور برخورد اسماعیل شریفات و حمیدرضا دیوسالار را به سود استقلال خوزستان سوت زد تا یک پنالتی منجر به گل نصیب شاگردان عبدالله ویسی شود.

 

هنوز پنج دقیقه از این اتفاق نگذشته بود که روح‌الله باقری، مهاجم خونه به خونه در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و می‌توانست شوت‌زنی کند ولی مدافع استقلال خوزستان از پشت او را نقش بر زمین کرد که حاج‌ملک در این صحنه اعتقاد به تمارض مهاجم بابلی‌ها داشت و به او کارت زرد نشان داد، در حالی که به نظر می‌رسید در این برخورد پنالتی اعلام شود.

 

در دقیقه 33 صحنه مشکوک دیگری در ورزشگاه غدیر اتفاق افتاد؛ سجاد آشوری با نفوذ از سمت راست زمین، به دنبال تک به تک شدن با وحید شیخ‌ویسی بود اما ابوالفضل علایی، مدافع استقلال خوزستان او را متوقف کرد؛ در این صحنه حاج‌ملک بعد از نگاه به ایلدروم، کمک خود خطا گرفت و کارت زرد نشان داد در حالی که با توجه به موقعیت می‌توانست حتی علایی را از زمین اخراج کند.

دیدگاه‌ها