کد خبر : 1510751 | 19 اسفند 1396 ساعت 17:56 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس در روز دوم (گزارش تصویری)

دومین تمرین سرخپوشان در باشگاه ایرانیان دبی از ساعت 18 آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان که برای انجام دیدار برگشت خود برابر الوصل امارات راهی دبی شده‌اند، دومین تمرین خود در امارات را از ساعت 18 و در باشگاه ایرانیان پشت سر گذاشتند.


برانکو ایوانکوویچ که روز گذشته بابت تاخیر شاگردانش در محل تمرین به شدت عصبانی شده بود، امروز 40 دقیقه زودتر در چمن حاضر شد و طراحی آیتم‌ها را عهده‌دار شد.


فرشاد احمدزاده، بوژیدار رادوشویچ و آدام همتی نیز زودتر از دیگر بازیکنان در چمن حاضر شدند و تمرینات اختصاصی خود را پیش از حضور دیگر بازیکنان و سوت رسمی آغاز تمرین استارت زدند.


با حضور بازیکنان، برانکو ایوانکوویچ راس ساعت 18 با سوت خود آغاز رسمی تمرین را اعلام کرد و مطابق معمول ابتدا دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد تا آنها را نسبت به فضای تمرینی و آیتم‌های مربوط به آن آشنا کند.
بازیکنان در ادامه در سه گروه تقسیم شدند و زیر نظر کریم باقری، زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو آیتم ابتدایی را آغاز کردند. تمرینات بدنی، استقامتی، سرعت و کار با توپ در سه گروه و با فواصل زمانی تعیین شده در دستور کار بازیکنان قرار داشت.


در ادامه و بعد از 20 دقیقه گلرها از دیگر بازیکنان جدا شدند و تمرینات خود را در کنار ایگور پانادیچ دنبال کردند. ایگور پانادیچ تمرینات فشرده‌ای برای گلرهای تیمش در نظر گرفته بود و با ضربات مختلف سعی در بالا بردن آمادگی آنها داشت.


دیگر بازیکنان تیم نیز زیر نظر کادرفنی و در یک نیمه زمین پاسکاری سرعتی و عبور از موانع را در دستور کار قرار دادند.


حدود 100 هوادار در محل تمرین سرخپوشان حاضر بودند و به شدت بازیکنان را مورد تشویق قرار می‌دادند. یک هوادار جالب توجه که از آبادان در محل تمرین سرخپوشان حاضر شده بود با شعارهای آبادانی و پرهیجان خود سعی در بالا بردن انگیزه بازیکنان داشت که مورد توجه آنها نیز قرار گرفت.


استارت‌های سرعتی در مرحله بعدی تمرین سرخپوشان قرار داشت که در گوشه زمین مورد اجرا قرار گرفت.

 

 

 

 

 


گزارش تصویری: امیرحسین خیرخواه - باشگاه ایرانیان دبی

دیدگاه‌ها