کد خبر : 1511184 | 21 اسفند 1396 ساعت 12:55 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند: همه بازیکنان در بهترین فرم قرار دارند 

در آخرین بازی سال دل هواداران را شاد می‌کنیم

علیرضا بیرانوند که به عنوان نماینده بازیکنان به همراه برانکو در نشست پیش از دیدار برابر الوصل حضور یافت درباره این بازی به صحبت پرداخت.

در آخرین بازی سال دل هواداران را شاد می‌کنیم 

به گزارش "ورزش سه"، دروازه پرسپولیسی ها درباره شرایط این تیم گفت: خسته نباشید به بازیکنان و کادرفنی و مدیران که بازی های خوبی انجام دادیم. نسبت به فصل قبل نتوانستیم بازیکنی اضافه کنیم اما تا به اینجا خوب بودیم. بازی رفت با ما در تهران خوب بازی کردند و تا دقایق ابتدایی هم مقاومت خوبی داشتند و اما مسلما علیرغم شکست تیم خوبی هستند.


او ادامه داد: گروه سختی هستیم و در بازی رفت علیرغم شکست اکنون با اضافه شدن چند بازیکن شرایط بهتری خواهند داشت و همانطور که آقای برانکو گفتند آنها به دنبال آخرین شانس صعود خود هستند و ما هم امیدواریم با نمایشی مناسب به نتیجه لازم برسیم.


بیرانوند در ادامه گفت: بعد از بازی رفت می‌دانستیم که آنها چند بازیکن خود را ندارند. در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. خودم تمرینات خوبی داشتم و تا چند روز اخیر تمرینات اصافه هم داشتم. نه من که همه بچه‌ها در بهترین فرم قرار دارند. زمین خوبی برای تمرینات در اختیار داشتیم و با انگیزه زیادی تمرینات را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در آخرین بازی سال ۹۶ دل هواداران را شاد کنیم.

 

دیدگاه‌ها