کد خبر : 1511188 | 21 اسفند 1396 ساعت 13:46 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

آروابارنا: باز هم امکان صعود داریم

می‌دانم چه ترکیبی مقابل پرسپولیس به‌ میدان بفرستم

سرمربی الوصل امارات پیش از آغاز دیدار این تیم برابر پرسپولیس در نشست مطبوعاتی به صحبت پرداخت.

می‌دانم چه ترکیبی مقابل پرسپولیس به‌ میدان بفرستم

به گزارش "ورزش سه"، آروابارنا، سرمربی تیم الوصل امارات در نشست مطبوعاتی خود گفت: اول از همه این مسابقه خیلی متفاوت نیست با مسابقاتی که قبلا داشتیم.


ما تمرین کردیم و برای همه مسابقات  آماده هستیم. تیم پرپسپولیس تغییراتی نداشته و ما هم نداشتیم. در این گروه ما تیم آخر هستیم، ولی از نظر من این فقط اعداد هست و ما باز هم این امکان را برای صعود داریم.


او ادامه داد: ما این فصل تعداد زیادی مصدوم داشتیم و برای آنها باید صبر میکردیم و مرحله مصدومیت رو طی میکردند و بعد ریکاوری میکردند. به همین دلیل از رقابت در لیگ امارات و قهرمانان آسیا عقب افتادیم، ولی با گذشت زمان همه چیز دارد به حالت عادی برمیگردد.


سرمربی الوصلی ها در پاسخ به این سوال که اگر در دیدار فردا با شکست زمین را ترک کنند راهی به مرحله بعدی پیدا نمی کنند گفت: ما این موضوع را می دانیم اما همانطور که گفتم همه این ها یک سری اعداد است اما من به عنوان یک سرمربی باید بدانم که در مقابل چه تیمی شانس بیشتر یا کمتر داریم و میدانم که چه ترکیبی در ابتدای مسابقه به میدان بفرستم که مقابل پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشیم.


آروابارنا در پایان گفت: ۴ روز پیش مسابقه داشتیم و فشار روی تیم بسیار زیاد است، اما بازیکنان ما این توانایی را دارند که بتوانند این فشار را تحمل کنند.

دیدگاه‌ها