کد خبر : 1511257 | 21 اسفند 1396 ساعت 17:53 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تلاش های اتلتیکو برای حفظ گریزمان

شایعات جدایی گریزمان از اتلتیکو در پایان فصل و انتقال احتمالی او به بارسا روز به روز قوت می گیرند.

آخرین تلاش های اتلتیکو برای حفظ گریزمان

به گزراش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند که پس از ملاقات دو ماه پیش رئیس بارسا با خانواده گریزمان، انتقال گریزمان به بارسلونا را باید تمام شده دانست.

چندی پیش بود که فاش شد جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا با خانواده و اطرافیان گریزمان در رستورانی در شهر بارسلونا دیدار کرده است.

سپس گفته شد که این ملاقات، گام مهمی بوده برای اینکه ستاره فرانسوی فصل بعد راهی بارسلونا شود. حتی گیلرمو آمور، یکی از مدیران بارسا در اقدامی ناشیانه این خبر را تایید کرد که باعث شد باشگاه اتلتیکو ازبارسلونا به فیفا شکایت کند.

 

 

1288625

 

 

از ابتدای تابستان آتی، رقم فسخ قرارداد گریزمان به 100 میلیون یورو کاهش خواهد یافت و  این برای مهاجمی با توانایی های او رقمی بسیار اندک محسوب می شود. بارسا قصد دارد با پرداخت این مبلغ، گریزمان را به خط آتش خود اضافه کند.

 

در همین رابطه امروز کادنا کوپه گزارش داد که مسئولان اتلتیکو طی روزهای آتی قرارداد جدیدی به گریزمان پیشنهاد خواهند داد که در آن، دستمزد او افزایش قابل توجهی خواهد داشت و رقم فسخ وی نیز دو برابر می شود. این آخرین تلاش اتلتیکو برای حفظ گریزمان و ممانعت از پیوستن او به بارسلوناست. 

باید دید واکنش ستاره فرانسوی به این پیشنهاد چه خواهد بود. ستاره ای که حتی ادعا شده است در بارسلونا به دنبال خرید خانه است.

دیدگاه‌ها