کد خبر : 1511340 | 21 اسفند 1396 ساعت 20:24 | 94.4K بازدید | 0 دیدگاه

مامیچ: آنالیز استقلال را از ایران به من دادند

سرمربی العین در نشست خبری حاضر شد.

مامیچ: آنالیز استقلال را از ایران به من دادند

به گزارش "ورزش سه"، زوران مامیچ سرمربی العین با حضور در نشست خبری دیدار با استقلال و پس از کسب یک امتیاز از ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: ابتدا به استقلال این نتیجه را تبریک می گویم.

 

بازی سختی برای هر دو تیم در جریان بود. استقلال تیمی خوب است که تماشاگران زیادی دارد اما نتیجه برای هر دو تیم خوب بود. هنوز وضعیت گروه و صعود کننده ها مشخص نیست و همه تیم ها شانس دارند. ما به 3 امتیاز دیگر نیاز داریم و می دانیم فرصت زیادی نداریم و باید هر چه سریعتر برنده باشیم.

 

وی در ادامه درباره نمایش خوب العین در نیمه دوم، تصریح کرد: ما مانند هر تیم دیگری حریف خود را آنالیز می کنیم و دوستانی در ایران داریم که به ما کمک کردند.


مامیچ درباره عملکرد داور مسابقه، خاطر نشان کرد: من در بازی قبل هم درباره داوری حرف نزدم و امروز نیز صحبت نمی کنم. بازی آسانی برای داور نبود اما عملکرد او رضایت بخش بود.

 

سرمربی کروات العین در پاسخ به این سوال که امنیت در ایران را چگونه دیدید، افزود: فضای خوبی در ایران حاکم است و نمی دانم چرا علیه ایران جو سازی می شود. بازی کردن برابر 90 هزار تماشاگر لذت بخش است و قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که از حضور در ورزشگاه لذت ببرید.


مامیچ در پایان در پاسخ به این سوال که دوست شما در ایران چه کسی است که به شما اطلاعات می دهد، بیان کرد: به این سوال جواب نمی دهم.

دیدگاه‌ها