کد خبر : 1511363 | 21 اسفند 1396 ساعت 22:15 | 86.6K بازدید | 0 دیدگاه

منتظری: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

مدافع ملی‌پوش تیم استقلال تهران معتقد است تیمش مقابل الریان به برتری رسیده و به عنوان تیم اول از این گروه صعود می‌کند.

منتظری: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

به گزارش" ورزش سه " پژمان منتظری بعد از کسب تساوی مقابل العین در ورزشگاه آزادی بیان کرد : در نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم . اما در نیمه دوم به دستورات مربی عمل نکردیم و متاسفانه بازی را از دست دادیم و تنبیه شدیم .


منتظری در سخنانی خطاب به هواداران استقلال گفت : در این مدت بنده اوقات طرفداران تیم را تلخ کردم . نه خودم و نه حتی هواداران این توقع را از من نداشتند . ولی به علت مصدومیت و بدشانسی‌ای که داشتم از ترکیب دور شدم . خدا را شکر امروز شرایط برای من خیلی خوب بود و بهتر هم می‌شود . فقط خواستم از هواداران عذرخواهی کنم و ان‌شاالله با نتایج خوبی که می‌گیریم به همان استقلالی تبدیل می‌شویم که مد نظر هواداران قرار دارد.


وی در رابطه با شرایط بازی امروز تصریح کرد : بچه‌های ما اگر با اعتماد به نفس بازی کنند ، هر تیمی را شکست می‌دهند . به نظرم امروز در 30 دقیقه بازی تمرکز نداشتیم و مساوی کردیم . اصلا ضعف بدنی نداشتیم و مربی ما به شناخت خوبی از بازیکنان رسیده است . استقلال با این مربی و مدیریت شرایط خوبی دارد و در روند مثبتی قرار گرفته و اگر بدشانسی دست از سر ما بردارد بهتر از این هم خواهیم شد .


مدافع تیم استقلال در خصوص بازی دفاعی تیمشان در نیمه دوم خاطرنشان کرد :


این خواسته سرمربی از ما نیست . شرایط تیم ما اصلا برای دفاع کردن نبود . اما وضعیت بازی طوری پیش رفت که ما ناخواسته به دفاع رفتیم و خواستیم از گل خود محافظت کنیم . ولی الان تایم خوبی برای استراحت ما پیش آمده است و می‌توانیم با قدرت به بازی‌ها برگردیم .


کاپیتان آبی‌پوشان تهران در آخر شانس صعود تیمش را بالا دانست و گفت : ما مطمئنا بازی بعدی خود مقابل الریان را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم و به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود می‌کنیم و فقط امیدوارم هواداران در آن بازی هم از تیم ما حمایت کنند .

دیدگاه‌ها