کد خبر : 1511448 | 22 اسفند 1396 ساعت 09:57 | 446.4K بازدید | 0 دیدگاه

عموری: سرمربی استقلال گفت من را بزنند؛

ادعای جنجالی عمر عبدالرحمان علیه شفر!

عمر عبدالرحمان ستاره تیم العین اتهام عجیبی را علیه سرمربی سابق خود مطرح کرد.

ادعای جنجالی عمر عبدالرحمان علیه شفر!

به گزارش "ورزش سه"، عمر عبدالرحمان مرد سال آسیا و ستاره العین مغز متفکر این تیم در مرکز زمین است؛ اما در دو دیدار با استقلال نتوانست در گلزنی و گلسازی موفق باشد. با این وجود عبدالرحمان ستاره درخشانی در زمین مسابقه بود و بارها هافبک های استقلال را به زحمت انداخت و اگر کمی خوش شانس بود، ضربه او به جای تیرک دروازه به تور دروازه حسینی بوسه می زد.


عمر عبدالرحمان در مصاحبه ای پس از پایان مسابقه گفت: العین می توانست در این بازی 3 امتیاز را بگیرد و ما فرصت های بسیاری را برای گلزنی از دست دادیم.

 

او ادامه داد: هنوز 6 امتیاز و در واقع 2 بازی پیش رو داریم و می توانیم با پیروزی در این دیدارها صعود کنیم و به عبارتی همه چیز دست خودمان است.

 

1289783


نکته جنجالی اما صحبت های عموری درباره رفتار بازیکنان استقلال و دستور عجیبی بود که شفر برای مهار او صادر کرده بود. عموری در این باره گفت: من شنیدم وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال به بازیکنان تیمش می گفت شماره 10 العین یعنی من را بزنید!


اتهام بزرگ ستاره العین به شفر می تواند باعث شود تا جنجال های میان العین و استقلال ادامه پیدا کند. عموری در شرایطی این صحبت ها را مطرح می کند که شفر تجربه همکاری با او را در کارنامه خود دارد و در العین به عنوان سرمربی حضور داشته است.


در دیدار استقلال برابر العین تنها فرشید اسماعیلی با کارت زرد داور جریمه شد که این بازیکن نیز به دلیل خطا روی دروازه بان حریف جریمه شد و هیچ بازیکنی از استقلال با انجام خطا، برای متوقف کردن یا ترساندن این بازیکن در زمین از سوی داور جریمه نشد.

 

1289784


عموری در نیمه دوم نیز به داور مسابقه در یک صحنه به این موضوع اعتراض کرد که فرشید باقری 5 مرتبه روی او خطا کرده اما هیچ کارت زردی دریافت نکرده تا مشخص شود او از خطاهای بازیکنان استقلال بسیار کلافه بوده است.

 

(عکسها از پیام پارسایی و احمد معینی جم)

دیدگاه‌ها